Libnet.ro
UNICEF

00:06

Crizei Semiconductorilor

Libnet Ro
Anuntul momentului de la Dacia, nu se mai astepta nimeni, e oficial: ce se intampla cu gigantul de la Mioveni, cu productia

Anuntul momentului de la Dacia, nu se mai astepta nimeni, e oficial: ce se intampla cu gigantul de la Mioveni, cu productia

Anul trecut, Dacia a intrerupt de mai multe ori productia din cauza crizei semiconductorilor, influentand semnificativ cifrele gigantului de la Mioveni. in teorie, 2023 ar fi trebuit sa vina cu vesti bune pe acest front, dar realitatea este un pic mai complicata. Astazi, pe 30 iunie, oficialii Dacia au anuntat in urma cu ceva timp .

Ce prima de Paste vor primi angajatii Dacia, desi productia este oprita pana pe 18 aprilie

Angajatii Dacia vor primi o prima de Paste considerabila, desi productia va fi oprita temporar din cauza crizei semiconductorilor, iar salariile vor fi platite partial.

Spataru: Romania poate deveni un jucator important in industria semiconductorilor

Romania a demarat proiecte la inceputul crizei semiconductoarelor si isi propune sa devina un jucator important in UE in acest domeniu, a declarat vineri ministrul Economiei, Florin Spataru.

FLORIN SPATARU: Romania isi propune sa devina un jucator important in UE in domeniul semiconductorilor

Industria electronica si dependenta Uniunii Europene UE) de semiconductori sunt subiecte care preocupa, iar Romania a demarat proiecte la inceputul crizei semiconductoarelor si isi propune sa devina un jucator important in UE in acest domeniu, a declarat ministrul Economiei, Florin Spataru, cu ocazia unei vizite pe care a efectuat-o la o unitate de productie cu capital german.

Ministrul Economiei: Romania vrea sa devina un jucator important in UE in domeniul semiconductorilor

Industria electronica si dependenta Uniunii Europene UE) de semiconductori sunt subiecte care preocupa, iar Romania a demarat proiecte la inceputul crizei semiconductoarelor si isi propune sa devina un jucator important in UE in acest domeniu, a.

Detaliul pe care trebuie sa-l stii cand iti cumperi o masina noua. Cum primesti automobilul mai repede in 2023

Care este detaliul pe care trebuie sa-l stii cand iti cumperi o masina noua. Anul trecut, din cauza crizei semiconductorilor cei care si-au cumparat masini noi s-au lovit de termene de livrare uriase. Cum primesti automobilul mai repede in 2023, ce trebuie sa faci. Criza semiconductorilor se intinde si in 2024. Care va fi timpul .

SUPLIMENT AUTO |CLAUDIU SUMA, CEO LEKTRI.CO: Trendul ascendent al pietei automobilelor electrice, afectat de criza semiconductorilor

Reporter: Cum se prezinta piata e-mobilitatii in 2022? Care a fost impactul crizelor din ultimii doi ani asupra acestei piete? Care este impactul discontinuitatii lanturilor de aprovizionare si a crizei semiconductorilor asupra industriei de profil? Claudiu Suma: Piata masinilor electrice este in continua crestere incepand cu anul 2014. Anul acesta se continua trendul ascendent mai ales datorita modelului Dacia Spring. Din pacate, cresterea anuala este mai mica in toata Europa din cauza crizei semiconductorilor, comparativ cu anul 2021. Cu toate acestea, tendinta este clar ascendenta, singurul impediment in calea cresterii numarului de vehicule electrice fiind capacitatea de productie si livrare a constructorilor.

Angajatii de la Ford Craiova, trimisi in somaj tehnic din cauza crizei semiconductorilor

Angajatii de la Ford Craiova intra in somaj tehnic. Decizia conducerii fabricii vine din cauza penuriei de semiconductori, problema care persista de mai bine de un an. Angajatii care vor intra in somaj vor primi 78% din salariu.

Producatorii de autovehicule nu se asteapta la atenuarea crizei semiconductorilor: Totul devine mai dificil

Volkswagen nu se mai asteapta la incheierea deficitului de cipuri in 2023, si se pregateste de noua normalitate a perturbarilor din lanturile de aprovizionare.

Conferinta organizata de CCIR Contributie Romaniei la efortul european de securizare a noilor lanturi de aprovizionare cu semiconductori, minerale si metale rare esentiale

Camera de Comert si Industrie a Romaniei CCIR) a organizat astazi, 30 iunie, in format hibrid, conferinta Securizarea lanturilor de aprovizionare cu semiconductori si metale rare la nivelul Uniunii Europene. Cum ar putea Romania sa valorifice acest context?. in cadrul evenimentului a fost analizat impactul crizei actuale a semiconductorilor cu efecte vizibile asupra industriilor mondiale, respectiv: auto, electronica, de aparare, energetica si de telecomunicatii. De asemenea, a fost dezbatut si modul in care Uniunea Europeana UE) va raspunde nevoilor industriilor si companiilor afectate, tinand cont de angajamentul asumat prin Actul european privind cipurile, potrivit caruia, pana in 2030, UE va realiza 20% din productia globala de semiconductori.

Pana cand mai tine criza semiconductorilor: ce domenii sunt afectate

Criza semiconducorilor ar mai putea dura pana in 2024, zic expertii. Acesta este un semnal de alarma critic pentru economia mondiala. Conform unui studiu Goldman Sachs de anul trecut, 170 de sectoare de activitate sunt afectate. Astfel, prelungirea crizei va duce la cresterea acestui numar si va genera situatii complicate in domeniile de activitate care .

RADU PUIU, XTB ROMANIA: Deglobalizare, vehicule electrice tot mai cautate, colaborare UE-SUA - efectele crizei prelungite a semiconductorilor

Criza semiconductorilor este prognozata sa se extinda mai mult decat se previziona anterior, estimandu-se ca sfarsitul anului 2022, inceputul anului 2023 sa reprezinte punctul de start al normalizarii acestei piete.

Vestea zilei de la Dacia: asa iti dai seama ca ignora criza si face valuri in piata

In timp ce intreaga industrie auto are de suferit in 2022, din cauza inflatiei si a crizei semiconductorilor, Dacia pare sa fie exceptia de la regula. Automobile Dacia si-a publicat rezultatele financiare pentru 2021 si, cu aceasta ocazie, a atras atentia asupra unei performante impresionante, in contextul unuia dintre cei mai dificili ani din criza .

Aprilie a fost o luna extrem de slaba pentru piata auto europeana. Unde au fost cele mai mari scaderi

Luna aprilie a fost una dintre cele mai slabe pentru piata europeana a masinilor noi, doar aprilie 2020, luna in care a fost lockdown aproape peste tot, aducand cifre mai mici in toata istoria datelor de inmatriculari. Au fost si piete cu scaderi de peste 30%, arata datele ACEA. Cifrele au fost mici mai ales din cauza crizei semiconductorilor.

Un model electric fabricat de Audi se livreaza in 18 luni. Termen de livrare, extins la majoritatea producatorilor din cauza crizei semiconductorilor

Criza semiconductorilor a avut drept rezultat o crestere a perioadei de livrare a automobilelor. Clientii asteapta acum cateva luni pentru livrarea masinilor, situatie asemanatoare cu cea a masinilor de lux, fabricate in serii limitate. Spre exemplu, Dacia livreaza autoturisme la 4 luni de la inregistrarea comenzii la dealer. Acest lucru se intampla si in cazul altor producatori, perioada de livrarea apropiindu-se de cea a unui Rolls Royce sau . Audi livreaza autoturismele dupa 18 luni .

Oamenii si masinile lor - Cateva date cheie pentru 2021. Romania a produs mai multe autoturisme decat Italia

Anul trecut s-au cumparat in lume peste 65 de milioane de masini noi, in crestere fata de 2020, insa piata europeana a scazut, din cauza crizei semiconductorilor. in UE s-au produs 10 milioane de masini, iar Romania a fost pe locul sase la productie, urcand doua locuri fata de 2020.

Profituri imense pentru marile grupuri auto, in ciuda crizelor internationale. Cum a reusit BMW sa inregistreze un record

In ciuda restrictiilor impuse in contextul COVID, a crizei semiconductorilor, a tranzitiei catre electric si pe fondul amenintarii recesiunii, unele companii din domeniul auto au inregistrat rezultate peste asteptari, in ciuda prognozelor negativiste de la .

Ford afectata de criza semiconductorilor: decizia drastica a producatorului auto

Ford intentioneaza sa suspende sau sa reduca productia la opt dintre fabricile sale din Statele Unite, Mexic si Canada pe parcursul saptamanii viitoare din cauza crizei.

Criza semiconductorilor are consecinte asupra economiei. Ce face Romania?

Criza semiconductorilor declansata ca urmare a crizei sanitare produce consecinte asupra economiei globale. Am observat deja fabrici auto, aproape pe butuci, dar si scumpiri in domeniul electronicelor. Aflat intr-o vizita de lucru in Franta, ministrul economiei Florin Spataru cauta solutii in plina criza pentru a reduce din consecintele negative produse de pandemie. intarzierile in lantul .

Citroen a facut fata crizei semiconductorilor: ce cifre au raportat francezii

Marca Stellantis a inregistrat o crestere a vanzarilor in toate regiunile, cu performante puternice de la vechiul C3 hatchback mic si dube comerciale. Vanzarile globale ale Citroen au.

actualitate, 00:06

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2369 seconds )