EY Future Consumer Index: creste optimismul consumatorilor, insa conectarea cu consumatorul independent ridica o noua provocare pentru retaileri si branduri
![Ziarul Bursa](/_img/v_1/publicatii/bursa.png)
![EY Future Consumer Index: creste optimismul consumatorilor, insa conectarea cu consumatorul independent ridica o noua provocare pentru retaileri si branduri](/_img/foto/natura/low/banff-67507_960_720.webp)
Aproape jumatate dintre respondenti 47%) spun ca sunt optimisti in privinta viitorului, in ciuda temerilor legate de cresterea costului vietii 73%), de schimbarile climatice 63%) si de tensiunile geopolitice 51%) - se arata in cel mai recent studiu EY Future Consumer Index FCI), care a sondat peste 23. 000 de consumatori din 30 de tari. Consumatorii devin, de fapt, tot mai capabili in gestionarea perturbarilor, 61% declarand ca simt ca detin controlul asupra vietii lor, ceea ce arata si in ce masura incertitudinea globala a devenit o normalitate pentru multi dintre ei. continuă pe Ziarul Bursa