Ce inseamna greenwashing si care sunt consecintele pentru companii: Reglementarea fenomenului si introducerea de sanctiuni sunt iminente
In cursa de a atrage consumatorii care se arata tot mai preocupati de factorii de mediu, sociali si guvernanta ESG), companiile promoveaza tot mai intens produsele sustenabile. insa odata cu cresterea cererii, creste si riscul ca organizatiile sa exagereze sau chiar sa foloseasca practici comerciale inselatoare cu buna stiinta. Astfel, apare fenomenul de greenwashing care poate lua multe forme - de la afirmatii exagerate sau imprecise pana la cele create deliberat pentru a insela sau a induce in eroare consumatorul. Desi, initial, a fost folosita doar in contextul declaratiilor de mediu, definitia greenwashing este acum extinsa la conceptul mai larg de sustenabilitate. continuă pe Hotnews
• Ce inseamna greenwashing si care sunt consecintele pentru companii: Reglementarea fenomenului si introducerea de sanctiuni sunt iminente
Companiile promoveaza tot mai intens produsele sustenabile, dar astfel creste si riscul ca ele sa exagereze caracterul verde al acestora - sau chiar sa foloseasca practici comerciale inselatoare. Mai multe detalii despre greenwashing, cum a fost.