Libnet.ro
UNICEF

06:30

Motivul pentru care Kaufland si Ikea au desfiintat statiile de incarcare pentru masinile electrice Lidl a dat lovitura, profitand de aceasta ocazie

B1 TV B1 TV,
Motivul pentru care Kaufland si Ikea au desfiintat statiile de incarcare pentru masinile electrice Lidl a dat lovitura, profitand de aceasta ocazie

Pe masura ce numarul de masini electrice de pe drumuri continua sa creasca, marii retaileri opteaza pentru a oferi clientilor sisteme de incarcare gratuite in parcarile lor. Totusi, aceasta tendinta a luat o alta intorsatura in unele tari europene, inclusiv in Romania. Marii retaileri au introdus taxe pentru folosirea statiilor de incarcare pentru masinile electrice De exemplu, Kaufland si Ikea fie au implementat o taxa de utilizare, fie au eliminat complet statiile de incarcare. in schimb, Lidl a profitat de aceasta oportunitate si a valorificat cererea in crestere pentru instalatii de incarcare. Desi trebuie mentionat ca in unele regiuni europene, Lidl a introdus si o taxa de utilizare. Initial, cand au fost introduse pentru prima data statiile de incarcare, cativa comercianti importanti au oferit serviciul gratuit. Cu toate acestea, situatia a evoluat de atunci pentru proprietarii de vehicule electrice. Drept urmare, comerciantii cu amanuntul, inclusiv Kaufland, Lidl si Ikea, au anuntat modificari ale utilizarii acestor puncte de incarcare in 2021 si anul precedent. Utilizarea punctelor de incarcare electronica din lanturile de supermarketuri Lidl si Kaufland, care sunt detinute de grupul Schwarz, nu mai sunt gratuite incepand cu 12 septembrie 2022 in mare parte din statele occidentale. Potrivit corporatiei, fiecare kWh consumat la statiile de incarcare de curent alternativ cu o capacitate de incarcare de 43 kW necesita o taxa de 0,29 EUR. intre timp, statiile de incarcare cu curent continuu cu o capacitate de incarcare de 149 kW necesita o taxa mai mare de 0,48 EUR per kWh. La punctele individuale cu o putere de 150 kW sau mai mare, incarcarea s-a stabilit un pret de 0,65 euro. Pana acum, clientii isi puteau incarca gratuit masinile electronice la Lidl si Kaufland. Masura este menita sa asigure extinderea si intretinerea statiilor de incarcare electronica in viitor, a adaugat compania, scrie playtech. ro. in Romania, Lidl a profitat de aceasta ocazie si a dat lovitura in Germania, de exemplu, grupul opereaza aproximativ 1. 300 de puncte de incarcare in supermarketurile sale. Acestea sunt foarte utilizate, potrivit companiei, in medie, patru masini electrice pe zi si-au incarcat bateriile la o statie de incarcare electronica la Lidl, iar la Kaufland au fost noua masini. in prezent, compania de retail inregistreaza o medie de aproximativ 15 procese de incarcare pe statie la Lidl si peste 20 la Kaufland in zilele de varf, arata datele din Germania, unde anterior, si discounterul Aldi Sud a facut pasul de a face incarcarea cu plata. Pe fondul unei crize energetice iminente, Kaufland si Ikea au oprit statiile de incarcare din Romania anul trecut. Aceeasi miscare a fost replicata de parcarile Lidl; cu toate acestea, lantul de supermarketuri a anuntat acum o schimbare de ton, deschizand porti utilizatorilor de masini electrice. incepand din 2023, statiile de incarcare Lidl vor fi disponibile contra cost. Preturile pentru facilitatile de incarcare vor fi urmatoarele: la statiile de 22 kW: 0,25 euro kWh; la statiile de 180 kW si 360 kW: 0,40 euro kWh. Lidl si Kaufland operau anul trecut in Germania aproximativ 1. 300 de puncte de incarcare. in 2020, o medie de patru masini electrice si-ar fi incarcat bateriile pe zi la o statie de incarcare electronica Lidl si noua masini la Kaufland. in 2021, acest numar s-a dublat deja in ambele divizii de retail. intre timp, compania comerciala a inregistrat o medie de aproximativ 15 procese de incarcare per statie la Lidl si aproximativ 20 la Kaufland in zilele de varf. Numarul comerciantilor cu amanuntul care aplica taxe de incarcare pentru masinile electrice a crescut semnificativ in decurs de un an. Potrivit datelor, in decurs de douasprezece luni, proportia de comercianti la care incarcarea nu mai era gratuita a crescut de la 29 la 42%. Aproximativ 26 la suta dintre comercianti ofereau inca tarife reduse pentru clienti la incarcare. La 15 % dintre dealeri, clientii puteau continua sa incarce gratuit. Alte 15 procente au oferit incarcarea gratuita pentru toata lumea. continuă pe B1 TV

ştiri din Auto

ştiri de la B1 TV

actualitate, 06:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,4739 seconds )