Libnet.ro
UNICEF

22:15

Motoare Combustie

Libnet Ro
Seful Bosch crede ca electrificarea tuturor masinilor ar dura 35 de ani

Seful Bosch crede ca electrificarea tuturor masinilor ar dura 35 de ani

Stefan Hartung, directorul general al grupului german de inginerie Bosch, important furnizor pentru sectorul auto, crede ca va fi nevoie de vehicule echipate cu motoare pe combustie timp de cel putin 35 de ani, pana cand ar putea fi finalizata electrificarea transportului rutier, scrie DPA. in cele din urma, anumite categorii de vehicule nu vor putea fi electrificate, iar tehnologia motoarelor pe combustie va trebui sa fie produsa in continuare.

Seful Bosch crede ca electrificarea tuturor vehiculelor va mai dura inca 35 de ani

Directorul general al grupului german de inginerie Bosch, Stefan Hartung crede ca va fi nevoie de vehicule echipate cu motoare pe combustie timp de cel putin 35 de ani.

Seful Bosch crede ca electrificarea tuturor vehiculelor va dura 35 de ani

Directorul general al grupului german de inginerie Bosch, Stefan Hartung crede ca va fi nevoie de vehicule echipate cu motoare pe combustie timp de cel putin 35 de ani, pana cand va putea fi finalizata electrificarea transportului rutier, transmite DPA.

Studiu Deloitte: pretul, primul criteriu in alegerea masinii. Motoarele pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor

Pretul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea masina pentru consumatorii de pe pietele dezvoltate, inclusiv Germania 55%), Japonia 58%) si Statele Unite 59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India 65%) si Asia de Sud-Est 62%), iar performanta vehiculelor, pentru cumparatorii din China 53%) si Coreea de Sud 55%), potrivit Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. in acelasi timp, masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor din anumite piete, respectiv SUA 67%, de la 58% in 2023), Asia de Sud-Est 52%, de la 50%) sau Germania 49%, de la 45% 2023).

Mercedes-Benz amana obiectivul de electrificare si intareste gama de motoare cu combustie

Mercedes-Benz si-a amanat joi obiectivul de electrificare cu cinci ani si a asigurat investitorii ca va continua sa isi imbunatateasca modelele cu motoare cu combustie.

Renault si Geely vor finaliza luna aceasta societatea mixta dedicata motoarelor pe combustie

Producatorul francez Renault si grupul chinez Geely se asteapta sa finalizeze spre finalul lunii februarie acordul privind planificata lor societate mixta pentru dezvoltarea si furnizarea de motoare.

Prima tara din lume care interzice importurile de masini cu motoare cu combustie interna

O tara interzice complet importurile de autoturisme echipate cu motoare cu combustie interna.

Masinile noi pe benzina si motorina ar putea fi vandute si dupa 2035

Masinile noi cu motoare pe combustie ar putea fi vandute si dupa 2035, interdictia propusa de oficialii europeni putand fi amanata cu cel putin cativa ani, potrivit sefului Porsche, Lutz Meschke.

Cea mai mare vulnerabilitate a masinilor electrice: multi renunta la ele din aceasta cauza

Masinile electrice au fost gandite drept o alternativa ecologica la cele cu motoare bazate pe combustie interna, insa pretul ridicat si fiabilitatea relativ scazuta ii descurajeaza pe multi sa dea curs ideei de a achizitiona un astfel de autovehicul.

Finalul unei ere: BMW a produs ultimul motor clasic in Germania

Ultimul motor cu ardere interna BMW asamblat pe o linie de productie din Germania a fost finalizat recent, dar asta nu inseamna ca bavarezii nu vor mai comercializa masini propulsate de motoare termice. De acum incolo, motoarele cu combustie vor fi.

Schimbari mari la Audi: Legendarul A4 va deveni electric, dar motoarele clasice nu dispar complet

Audi schimba macazul peste doar doi ani, odata cu transformarea celebrei berline compacte A4. Modelul, cu o istorie de trei decenii in spate, va deveni un automobil 100% electric, iar un echivalent cu motoare cu combustie interna vor purta in viitor.

Ford Transit si Turneo Custom, lansate in Europa in versiunea cu motoare clasice

Ford E-Transit si E-Turneo Connect au fost lansate inca de toamna trecuta , la acel moment venind si anuntul cu privire la versiunile cu motoare cu combustie interna, inclusiv hibridul cu tehnologie plug-in. Dar Ovalul Albastru a pregatit o lansare.

Producatorul de componente auto Schaeffler a facut o oferta pentru achizitia Vitesco Technologies

Producatorul de componente auto Schaeffler a facut o oferta de 3,64 miliarde de euro pentru achizitia producatorului de componente pentru vehicule electrice si masini cu combustie Vitesco Technologies. Schaeffler si Vitesco au portofolii de tehnologie similare in domeniul mobilitatii electrice. in prezent, Vitesco isi desfasoara cele mai multe afaceri cu componente pentru motoare cu ardere, .

Industria auto, rupta in doua: Lupta dintre masinile electrice si cele clasice

Tesla Model 3 si BMW Seria 3 se lupta pentru salarii, in timp ce VW ID4 incearca sa ramana in fata lui Skoda Kodiaq. Doua dintre cele mai apropiate curse de segment din Europa infrunta masinile complet electrice cu modele cu motoare cu combustie interna. Tesla Model 3 conduce BMW Seria 3 cu 1. 904 vanzari .

Productia unei masini electrice, mai poluanta decat in cazul automobilelor pe diesel sau benzina. Comparatie intre nivelurile emisiilor de carbon

Producatorii de automobile promit investitii de miliarde pentru a dezvolta masini prietenoase cu mediul, dar productia lor nu este lipsita de emisii de carbon. Euronews a realizat o comparatie intre autovehiculele electrice cu baterii BEV) si cele care au motoare cu combustie interna ICE). Comparatie intre nivelurile emisiilor de carbon de la masinile electrice si cele pe diesel sau benzina .

Volkswagen ar putea inceta sa mai produca modelul Polo in Europa

Grupul auto german Volkswagen analizeaza o posibila incetare a productiei modelului Polo in Europa la finele acestui deceniu, in conditiile in care inasprirea reglementarilor cu privire la emisii majoreaza costurile cu productia de automobile cu motoare pe combustie, informeaza Financial Times.

Polonia ataca in justitie decizia UE de interzicere a masinilor cu motoare pe combustie

Polonia va face apel la Curtea Europeana de Justitie CEJ) impotriva interdictiei UE de vanzare a vehiculelor noi cu motoare pe combustie din 2035, in urmatoarele zile, a anuntat luni ministrul polonez al Mediului, Anna Moskwa.

Interzicerea motoarelor pe combustie: Polonia vrea sa dea in judecata CE. Ce tari i s-ar putea alatura

Polonia va face apel la Curtea Europeana de Justitie impotriva interdictiei UE de vanzare a masinilor noi cu motoare pe combustie din 2035, a anuntat luni ministrul polonez al Mediului, Anna Moskwa.

Polonia ataca in justitie decizia UE de interzicere a masinilor cu motoare pe combustie

Polonia va face apel la Curtea Europeana de Justitie CEJ) impotriva interdictiei UE de vanzare a vehiculelor noi cu motoare pe combustie din 2035, in urmatoarele zile, a anuntat luni ministrul polonez al Mediului, Anna Moskwa.

Polonia ataca in justitie interzicerea masinilor noi cu motoare cu combustie interna

Polonia va face apel la Curtea Europeana de Justitie CEJ) impotriva interdictiei UE de vanzare a vehiculelor noi cu motoare pe combustie din 2035, in urmatoarele zile, a anuntat ministrul polonez al Mediului, Anna Moskwa.

actualitate, 22:15

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2268 seconds )