06:30

Premierul Albaniei critica UE pentru ca nu acorda tarii sale statutul de candidat: Un spectacol infricosator de neputinta

B1 TV B1 TV,

Premierul Albaniei Edi Rama avertizeaza in mod ironic Ucraina sa nu-si faca iluzii in ceea ce priveste statutul de stat candidat la aderarea la Uniunea Europeana, pentru ca procesul de aderare va fi unul foarte lung, relateaza AFP. Edi Rama a vorbit obstacolele care se ridica in fata Albaniei si a Macedoniei de Nord in demersul lor de a deschide negocierile de aderare la UE spunand ca este o rusine ca o tara NATO, Bulgaria, tine ostatice alte doua tari NATO Albania si Macedonia de Nord) chiar in toiul unui razboi fierbinte ce are loc in curtea din spate a Europei, in timp ce alte 26 de tari asista fara reactie la un spectacol infricosator de neputinta. Premierul Albaniei critica UE pentru ca nu acorda tarii sale statutul de candidat Macedonia de Nord este candidat de 17 ani, daca nu am pierdut numaratoarea, Albania de opt ani, asa ca sa uram Ucrainei bine a venit, este un lucru bun sa-i fie acordat statutul de candidat, dar sper ca poporul ucrainean nu isi va face prea multe) iluzii a spus Edi Rama la sosirea la summit, conform politco. eu. Un loc frumos, oameni draguti, cuvinte frumoase, poze frumoase si imaginati-va cat de frumos ar putea fi daca si promisiunile frumoase ar fi urmate de un rezultat pe masura Dar noi, albanezii, nu suntem atat de draguti incat sa renuntam la fel de frumos! Asa ca vom continua sa muncim si mai mult pentru a face din Albania un membru frumos al UE, a transmis Edi Rama pe Twitter. Nice place nice people nice words nice pictures and just imagine how much nicer could be if nice promises were followed by nice delivery But we Albanians are not as nice as to give up nicely! So we will keep going and working even harder to make Albania a nice EU member128512;127462;127473; pic. twitter. comj057Ywf2tY . continuă pe B1 TV

ştiri de la B1 TV

actualitate, 06:30

( 0,3754 seconds )