Libnet.ro
UNICEF

00:07

Retail Media

Libnet Ro
Concluziile profesionistilor invitati la Real Estate and Construction Forum 2024

Concluziile profesionistilor invitati la Real Estate and Construction Forum 2024

Peste 210 reprezentanti ai sectorului imobiliar din Romania s-au reunit, pe 4 martie 2024, la cea de-a XVIII-a editie a evenimentului Real Estate and Construction Forum, organizat de BusinessMark la Bucuresti, pentru a analiza si dezbate provocarile cu care se confrunta sectoarele retail, industrial and logistics, office si rezidential, in contextul tuturor provocarilor din ultimii ani si care sunt perspectivele pentru viitor, tinand, totodata, cont de faptul ca 2024 este un an definitoriu pentru Romania, la nivel decizional.

Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani |Conferinta RO 3.0 powered by Kaufland

Postul de televiziune Antena 3 CNN, parte a Intact Media, impreuna cu cotidianul national Jurnalul, organizeaza Conferinta RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland.

Footprints AI: Piata de retail media din Romania va depasi 10 milioane de euro in 2024

Piata de retail media* din Romania va depasi 10 milioane de euro in 2024, in crestere cu peste 30% fata de anul anterior, potrivit analizei Footprints AI, companie romaneasca de tehnologie ce dezvolta si comercializeaza una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume. in 2023, domeniul retail media a atras investitii de circa 7,5 milioane de euro in Romania.

Auchan Romania isi reconfirma titlul de Angajator de top si in 2024

Auchan Romania a fost desemnat Top Employer si pentru anul 2024, certificare oferita de organizatia independenta Top Employers Institute din Olanda. Cu peste 7200 de angajati, compania este unul dintre cei mai mari angajatori din tara si ofera un mediu de lucru incluziv, cu numeroase oportunitati de promovare si programe de dezvoltare. Conform unei cercetari interne, aproape 90% dintre angajati recomanda Auchan in calitate de angajator, din proprie initiativa, un procent care depaseste media pietei de retail, potrivit IPSOS.

Sarbatoarea Reducerilor: Black Friday la Altex, in perioada 2 noiembrie 22 noiembrie in magazinele fizice si online!

Altex, liderul pietei de retail din Romania, da startul celei mai asteptate campanii de cumparaturi a anului, Black Friday. in perioada 2 noiembrie 22 noiembrie, super-ofertele vor fi disponibile atat 523;n magazinele fizice Altex si Media Galaxy din toata tara, cat si online, pe altex. ro, mediagalaxy. ro sau in aplicatia mobila Altex. Campania de Black Friday de anul acesta este structurata in trei valuri, fiecare saptamana cu oferte dedicate la o gama variata de categorii de produse.

Revolut a trecut pragul de 10 mil. clienti retail in Europa Centrala si de Est, dintre care peste 3 milioane in Romania

Revolut a trecut pragul de 10 milioane de clienti retail in regiunea Europa Centrala si de Est, unde proceseaza peste 138 de milioane de tranzactii pe luna, in medie, in crestere cu 67%, comparativ cu media lunara a tranzactiilor inregistrate in.

Revolut a ajuns la 10 milioane de clienti persoane fizice in Europa Centrala si de Est

Revolut a trecut pragul de 10 milioane de clienti retail in regiunea Europa Centrala si de Est, unde proceseaza peste 138 de milioane de tranzactii pe luna, in medie, in crestere cu 67%, comparativ cu media lunara a tranzactiilor inregistrate in anterioarele 12 luni complete.

Revolut a ajuns la 10 milioane de clienti persoane fizice in Europa Centrala si de Est

Revolut, super-aplicatia financiara globala, a trecut pragul de 10 milioane de clienti retail in regiunea Europa Centrala si de Est, unde proceseaza peste 138 de milioane de tranzactii pe luna, in medie, in crestere cu 67%, comparativ cu media lunara a tranzactiilor inregistrate in anterioarele 12 luni complete. De asemenea, numarul cardurilor virtuale, de unica .

AFI Europe pluseaza in competitia marilor centre comerciale si deschide primul sau parc de retail din Romania

AFI Europe anunta finalizarea primului sau parc de retail dezvoltat in Romania, situat in centrul orasului Arad. Astfel, aradenii vor avea acces avand acces la magazine precum Carrefour, Media Galaxy, Starbucks, Carturesti, Decathlon, Half Price, CCC,.

Netflix isi va deschide magazine incepand din 2025. Ce produse ar putea vinde

Netflix are planuri de extindere in zona de retail la nivel global si vrea sa lanseze un concept nou si unic. Gigantul streaming a experimentat deja in ultimii ani cu diverse formate.

eMAG Sellers Day: afacerile comerciantilor care vand in Marketplace au crescut anul acesta cu 14%, peste media din retail

Vanzarile sellerilor din Marketplace pe platforma eMAG. ro au crescut cu 14% in primele opt luni ale acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut. Investitiile in tehnologie si.

eMAG Sellers Day: afacerile comerciantilor care vand in Marketplace au crescut anul acesta cu 14%, peste media din retail

Investitiile in tehnologie si programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vanzarile sellerilor din platforma, in primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

ANUNT DE VANZARE PACHET ACTIUNI

EVERGENT Investments S. , cu sediul in Bacau, str. Pictor Teodor Aman, nr. 94C, judetul Bacau, avand CUI 2816642 si numar de inregistrare la Registrul Comertului J0424001992, autorizata ca Administrator de fonduri de investitii alternative, prin Autorizatia ASF nr. 2018 si ca Fond de Investitii alternative destinat investitorilor de retail, prin Autorizatia ASF nr.

Diana Schiopu, Partener la Firon Bar-Nir: Retelele media de retail - cea mai noua forma de publicitate digitala integrata

Impactul surprinzator al pandemiei din 2020 - explozia cumparaturilor online - i-a facut pe comercianti sa realizeze ce instrument puternic au la indemana si sa incerce sa exploreze toate optiunile disponibile pe care le poate oferi tehnologia.

Footprints AI pariaza pe SUA deschide primul birou in Silicon Valley

Footprints AI, companie romaneasca ce opereaza una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume, deschide primul birou in SUA, in Silicon Valley, si tinteste cel putin 2 clienti mari in piata americana in 2024. Noul birou Footprints AI.

Valoarea medie lunara a cosului de cumparaturi a crescut cu 10% 15% in 2022

Valoarea medie lunara a cosului de cumparaturi in Romania a crescut cu 10% 15% in 2022, produsele alimentare si bunurile de larg consum fiind preponderente, potrivit unei analize Footprints AI, companie romaneasca ce opereaza una dintre cele mai avansate platforme de Retail Media din lume. Interesul consumatorilor pentru produsele bio si ecologice a crescut .

SUPLIMENT RETAIL Piata de Retail Media din Romania va creste cu 35%, in 2023, la circa 7,5 milioane euro

Interviu cu Dan Marc, fondatorul Footprints AI) Reporter: Cum a evoluat sectorul pe care activati, in contextul crizelor suprapuse, al inflatiei si restrictiilor impuse de razboiul din Ucraina?.

Opinii: Noile cerinte de reglementare privind canalele digitale de inrolare a clientilor impun modificari in procesele si procedurile bancilor

Dupa succesul rasunator obtinut in retail, tehnologie, media si comunicatii, activitatea de inrolare la distanta a clientilor incepe sa castige teren si in randul institutiilor de credit si financiare, domeniu in care oferirea acestei optiuni unui client este un demers complex, din cauza reglementarilor stricte.

Opinie Deloitte: Ce se intampla cu clientii bancilor, dupa noile reglementari

Material de opinie de Dimitrios Goranitis, Lider global risc si reglementare pentru sectorul serviciilor financiare si Lider Europa Centralapentru sectorul serviciilor financiare, Andrada Tanase, Director Consultanta in managementul riscului, si Meral Caiali, Manager Consultanta in managementul riscului, Deloitte Romania Dupa succesul rasunator obtinut in retail, tehnologie, media si comunicatii, activitatea de inrolare la distanta a .

Noile cerinte de reglementare privind canalele digitale de inrolare a clientilor impun modificari in procesele si procedurile bancilor. Care sunt provocarile?

Dupa succesul rasunator obtinut in retail, tehnologie, media si comunicatii, activitatea de inrolare la distanta a clientilor incepe sa castige teren si in randul institutiilor de credit si financiare, domeniu in care oferirea acestei optiuni unui client este un demers complex, din cauza reglementarilor stricte. Masurile restrictive impuse la inceputul perioadei de pandemie de COVID-19 au limitat libertatea de miscare a oamenilor si au impulsionat bancile sa accelereze transformarea tehnologica, inclusiv prin crearea de canale digitale pentru a atrage noi clienti. Clientii bancilor aveau deja, de multi ani, optiunea de a efectua zilnic tranzactii si operatiuni bancare prin intermediul internet bankingului sau a aplicatiilor de smartphone banking, insa inrolarea unui client nou prin intermediul acestor canale este o arie in care putine banci devenisera active inainte de pandemie.

actualitate, 00:07

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2215 seconds )