Libnet.ro
UNICEF

21:02

Zero Emisiile

Libnet Ro
Vehiculele grele de marfa, obligate de UE sa isi reduca emisiile de CO2 Pana in 2040 se doreste reducerea acestora cu 90%

Vehiculele grele de marfa, obligate de UE sa isi reduca emisiile de CO2 Pana in 2040 se doreste reducerea acestora cu 90%

Parlamentul European si statele membre ale UE doresc reducerea emisiilor de dioxid de carbon ale vehiculelor grele de marfa si sa faca din autobuze cu zero emisii o norma pentru combaterea schimbarilor climatice. Pana in 2030 emisiile vehiculelor grele vor trebui reduse cu cel putin 45%, apoi pana in 2035 cu 65% si pana in 2040 cu 90%. Obiectiv pana in 2040: Reducerea emisiilor cu 90% .

UE obliga vehiculele grele de marfa sa isi reduca emisiile de CO2 Autobuze cu zero emisii O revolutie industriala

Parlamentul European si statele membre ale UE au convenit joi sa reduca emisiile de dioxid de carbon ale vehiculelor grele de marfa si sa faca din autobuzele cu zero emisii o norma pentru a combate schimbarile climatice, potrivit AFP.

Analiza PwC: Productia de energie verde trebuie sa creasca de opt ori, iar investitiile anuale in distributie sa se tripleze pentru a atinge, la nivel global, neutralitatea climatica pana in 2050

Pentru a fi atinsa neutralitatea climatica nivel zero al emisiilor nete de gaze cu efect de camp) la nivel global pana in 2050, productia de energie regenerabila ar trebui sa creasca de opt ori fata de nivelul din 2021, iar investitiile anuale in sistemele de distributie sa se tripleze, arata o analiza PwC, realizata pe baza datelor Agentiei Internationale pentru Energie IEA). Si toate acestea in conditiile in care, pana in 2050, cererea de energie la nivel global este estimata sa creasca cu pana la 20% fata de 2021. insa, ambitiile globale de a reduce agresiv emisiile de dioxid de carbon, in conditiile in care consumul de energie reprezinta aproximativ 73% din totalul emisiilor de gaze cu efect de sera, au scos in evidenta decalaje mari intre tehnologiile, infrastructura si investitiile existente si nivelurile mai ridicate de care va fi nevoie in viitorul imediat pentru a asigura tranzitia catre o noua paradigma energetica.

VIDEO: Norvegia trece la camioane electrice pentru livrarea corespondentei

Compania suedeza de camioane electrice Einride se asteapta sa reduca emisiile de CO2 in Norvegia in urmatorii trei ani, datorita parteneriatului cu principalul serviciu postal din Scandinavia, PostNord, a anuntat compania. Acest proiect face parte din planurile Norvegiei ca toate vehiculele mari de pe soselele sale sa aiba emisii zero pana in 2040. Norvegia este .

PlanRadar: Digitalizarea industriei de constructii ajuta la indeplinirea obiectivelor privind emisiile nete ale cladirilor

Uniunea Europeana intentioneaza sa decarbonizeze sectorul constructiilor pana in 2050, iar asociatiile industriale din Statele Unite ale Americii au stabilit aceasi obiectiv: atingerea unui nivel de emisii nete zero in sectorul constructiilor pana in 2050.

Xiaomi a prezentat Filozofia Zero-carbon, un plan prin care vrea sa-si reduca cu 98% emisiile de gaze cu efect de sera

Xiaomi, unul dintre cei mai mari producatori de telefoane mobile, gadgeturi si aparate electronice de larg consum, a prezentat un plan de reducere substantiala a emisiilor de gaze cu efect de sera GES), denumit Filozofia Zero-carbon. Xiaomi spune ca va obtine emisii mai mici de carbon prin cercetarea si dezvoltarea tehnologiilor curate, extinderea tehnicilor de gestionare a deseurilor electronice si implementarea operatiunilor si logisticii ecologice.

Seful ONU indeamna la o trecere mai rapida la emisiile zero net

Secretarul general al Natiunilor UniteONU), Antonio Guterres, a cerut natiunilor bogate sa-si accelereze trecerea la emisiile zero net luni 20 martie), dupa ce o noua evaluare a oamenilor de stiinta a avertizat ca este putin timp de pierdut cand vine vorba de combaterea schimbarilor climatice, potrivit Reuters. intr-o adresa inregistrata, Guterres a descris cel .

Comisia Europeana propune ca toate autobuzele urbane noi sa aiba emisii zero de CO2 din 2030

Comisia Europeana a propus, marti, noi obiective ambitioase privind emisiile de CO2 pentru vehiculele grele noi HDV), incepand cu 2030.

Investitorii indeamna bancile europene sa nu mai finanteze noi proiecte de petrol si gaze

Bancile europene risca sa puna in pericol atingerea obiectivelor privind emisiile zero de carbon precum si cele privind cresterea energiilor regenerabile daca nu vor inceta sa mai finanteze noi zacaminte de petrol si gaze in acest an, a apreciat astazi un grup de investitori care gestioneaza active in valoare de peste 1. 500 miliarde de dolari.

Bill Gates este ingrijorat pentru generatiile viitoare. Miliardarul sustine ca nepotii nostri o sa mosteneasca o lume dramatic mai rea

Bill Gates este de parere ca generatiile viitoare o sa aiba parte de o lume dramatic mai rea, in cazul in care omenirea nu incearca sa combata schimbarile climatice, informeaza CNBC. Avertismentul miliardarului a fost publicat intr-o scrisoare deschisa pe blogul sau, idupa ce a aflat ca va deveni bunic. O schimbare de perspectiva Am inceput sa ma uit la lume intr-o alta lumina recent, dupa ce fiica mea mai in varsta mi-a dat vestea incredibila ca voi deveni bunic anul viitor, a povestit el, potrivit hotnews. ro. Jennifer este fiica de 26 de ani a lui Gates, iar sotul ei Nayel Nassar asteapta primul copil in anul 2023. Bill Gates sustine ca modul in care lideriii mondiali raspund la schimbarile climatice va avea consecinte majore asupra generatiile viitoare. Pot rezuma solutia la schimbarile climatice in doua propozitii: trebuie sa eliminam emisiile de gaze cu efect de sera la nivel mondial pana in 2050. Vremea extrema deja provoaca mai multe suferinte si daca nu ajungem la emisii nete zero copiii nostri vor creste intr-o lume care este dramatic mai rea, a mai adaugat el, conform aceleiasi surse. Miliardarul in varsta de 67 de ani considera atingerea acestui obiectiv ca fiind unul dintre cele mai grele lucruri pe care oamenii le-au facut vreodata.

PWC NET ZERO ECONOMY INDEX: Rata de reducere a emisiilor de carbon la nivel global a fost de 0,5% in 2021, cea mai scazuta din ultimul deceniu

Rata de reducere a emisiilor de carbon la nivel global s-a situat la 0,5% in 2021, cel mai scazut nivel din ultimii zece ani, in conditiile in care consumul de energie si emisiile generate de acesta au crescut cu 5,5% fata de nivelurile din 2020, primul an marcat de pandemie, arata cel mai recent raport PwC Net Zero Economy Index 2022, lansat in contextul reuniunii COP27 din Egipt.

Comisia propune noi standarde Euro 7 pentru a reduce emisiile poluante auto

Comisia a prezentat o propunere de reducere a poluarii aerului de la autovehiculele noi vandute in UE, pentru a indeplini ambitia de zero poluare a Pactului ecologic european, mentinand in acelasi timp vehiculele la preturi accesibile pentru consumatori si promovand competitivitatea Europei. Noile standarde Euro 7 vor asigura vehicule mai curate pe drumurile noastre si .

Industria cimentului consuma cantitati problematice de energie. Productia unui metru cub de ciment costa de 1000 de ori mai mult decat un televizor

Producerea unui metru cub de ciment consuma de aproape 1. 000 de ori mai multa energie decat un televizor. Pe langa faptul ca industria cimentului consuma o cantitate imensa de energie, aceasta genereaza si emisii de carbon extrem de daunatoare pentru mediu. Pentru a produce un metru cub de ciment este nevoie de 2. 000 de jouli, iar un televizor are nevoie doar de 3. 000 de jouli pentru a opera, adica un consum aproximativ de 1. 000 de ori mai mare. 33% din consumul de energie la nivel global, este produs de marile industrii, printre care si cea a cimentului care este vinovata numai pentru 8% din emisiile globale de dioxid de carbon. Carbon Zero CarbonZero Alternative Fuels Raw Materials este o conferinta internationala in cadrul careia sunt dezbatute cele mai recente solutii si tehnologii care au ca scop reducerea emisiilor de dioxid de carbon din industria de ciment si constructii. Evenimentul se va desfasura saptamana viitoare in Portugalia si va reuni toti factorii de decizie ale companiilor producatoare de ciment, producatori de echipamente si tehnologii, academicieni precum si profesionisti din domeniul inovarii, cercetarii, dezvoltarii si mediului. HeidelbergCement Germania), Holcim Franta), Titan Cement Grecia), Votorantim Cimentos Brazilia), Cementos Argos Columbia) sau Dalmia Cement India) sunt doar cateva dintre cele mai influente companii care se alatura anul acesta conferintei CarbonZero si care se vor concentra pe identificarea celor mai bune solutii ecologice pentru industria cimentului. Conferinta are ca subiect scaderea emisiilor de carbon prin folosirea de combustibili alternativi in productia de ciment, in special a reziduurilor municipale, biomasei, deseurilor multiindustrie, dar si prin reciclare, prin repunerea in circulatie a resturilor din procesul de fabricare a cimentului, deseurilor din constructii sau inventarea unor materiale noi, nepoluante, a fost declaratia facuta de Beatrice Bildea-Ene, Managing Director Industry Link, ce lucreaza pentru firma care organizeaza evenimentul, potrivit adevarul. ro.

RAPORT OFICIAL: Hidrogenul este o optiune cheie pentru realizarea angajamentelor privind emisiile nete zero de gaze cu efect de sera

Impulsul din spatele hidrogenului continua sa fie puternic. Acesta a fost recunoscut ca fiind o optiune cheie pentru realizarea angajamentelor privind emisiile nete zero de gaze cu efect de sera pe care guvernele le-au anuntat in ultimii ani.

Nevoia de investitii si sursele de finantare pentru dezvoltarea ecologica

Francois Bloch, BRD - Groupe Societe Generale: Vom fi unul dintre lideri in ceea ce priveste criteriile ESG * Anna Akhalkatsi, Banca Mondiala: Romania s-a angajat sa faca investitii in eficienta energetica, care vor reduce consumul de energie al tarii cu 37,5% pana in 2030 * Stefania Racolta-Cruceru, BERD: Investitiile in energiile regenerabile vor fi esentiale in urmatorii trei ani Uniunea Europeana si-a propus si asumat sa reduca emisiile de gaz cu efect de sera si sa atinga neutralitatea climatica pana in anul 2050, iar mai bine de o treime dintre cele mai importante companii din Europa si-au asumat, de asemenea, obiectivul net-zero pana in 2050. insa, potrivit unui studiu actualizat la inceputul anului 2022 de Organizatia Natiunilor Unite, multe dintre efectele incalzirii globale sunt deja ireversibile.

Decizie istorica a UE:Masinile pe benzina si motorina, interzise. Cum ii va afecta masura pe romani

Statele membre UE au aprobat in noaptea de marti spre miercuri planul Comisiei Europene de a reduce la zero emisiile de CO2 la masinile noi incepand din 2035, impunand astfel motoare 100% electrice, informeaza AFP. Aceasta propunere, anuntata de executivul european in iulie 2021, va insemna incetarea de facto a vanzarilor de vehicule pe benzina si diesel in UE incepand cu 2035.

UE a aprobat sfarsitul motoarelor termice. Ce masini vor fi exceptate

Statele membre UE au aprobat noaptea trecuta planul Comisiei Europene de a reduce la zero emisiile de CO2 la masinile noi incepand din 2035, impunand astfel motoare 100% electrice. Aceasta propunere, anuntata de executivul european in iulie 2021, va insemna incetarea de facto a vanzarilor de vehicule pe benzina si diesel in UE incepand cu .

UNIUNEA EUROPEANA: Statele membre aproba sfarsitul motoarelor termice in 2035

Statele membre UE au aprobat in noaptea de marti spre miercuri planul Comisiei Europene de a reduce la zero emisiile de CO2 la masinile noi incepand din 2035, impunand astfel motoare 100% electrice.

Statele membre UE aproba finalul vehiculelor pe benzina si diesel incepand din 2035

Statele membre ale Uniunii Europene au aprobat proiectul Comisiei de a reduce la zero emisiile de CO2 la masinile noi din Europa incepand din 2035. Finalul motoarelor termice din 2035 Pana in 2035, UE va elimina motoarele termice si va impune doar motoare electrice. in vara anului 2021, Comisia a propus interzicerea vehiculelor pe benzina si diesel in UE incepand din 2035. Masura trebuie sa contribuie la atingerea obiectivelor climatice ale continentului, in special neutralitatea carbonului pana in 2050, scrie AFP.

Statele membre UE aproba finalul vehiculelor pe benzina si diesel incepand din 2035

Statele membre ale Uniunii Europene au aprobat proiectul Comisiei de a reduce la zero emisiile de CO2 la masinile noi din Europa incepand din 2035. Finalul motoarelor termice din 2035 Pana in 2035, UE va elimina motoarele termice si va impune doar motoare electrice. in vara anului 2021, Comisia a propus interzicerea vehiculelor pe benzina si diesel in UE incepand din 2035. Masura trebuie sa contribuie la atingerea obiectivelor climatice ale continentului, in special neutralitatea carbonului pana in 2050, scrie AFP.

actualitate, 21:02

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2078 seconds )