China Communications Construction asteapta inceperea dialogului competitiv pentru autostrada Pitesti-Craiova
China Communications Construction Ltd. , una din cele mai mari firme de infrastructura de transport din China, asteapta invitatia Guvernului Romaniei de a incepe procedura de dialog competitiv pentru constructia autostrazii Pitesti-Craiova, a declarat directorul de dezvoltare al companiei, Hu Bin, transmit surse din presa. continuă pe Ziarul Bursa
• China Communications Construction vrea sa construiasca autostrada Pitesti-Craiova
China Communications Construction Ltd. , una din cele mai mari firme de infrastructura de transport din China, doreste inceperea procedurii de dialog competitiv pentru constructia autostrazii Pitesti-Craiova si asteapta decizia Guvernului Romaniei in.
• UPDATE: Chinezii asteapta dialogul competitiv pentru autostrada Pitesti-Craiova. Dragnea le spune ca legislatia UE e greoaie
Demararea procedurii de dialog competitiv pentru constructia autostrazii Pitesti-Craiova este asteptata cu mare interes de China Communications Construction Ltd. , una din cele mai mari firme de infrastructura de transport din China, a anuntat directorul de dezvoltare al companiei, Hu Bin.
• O companie chineza vrea sa construiasca autostrada Pitesti - Craiova si anunta reteta succesului pentru accelerarea lucrarilor: E mai bine sa folositi relatia directa, de la un guvern la celalalt guvern
China Communications Construction Ltd. , una din cele mai mari firme de infrastructura de transport din China, asteapta invitatia Guvernului Romaniei de a incepe procedura de dialog competitiv pentru constructia autostrazii Pitesti-Craiova, a declarat directorul de dezvoltare al companiei, Hu Bin. Demarate in urma cu mai bine de 18 luni, procedurile pentru concesionarea autostrazii/drumului expres Pitesti - Craiova bat pasul pe loc. Oficial, autoritatile romanesti tot anunta sunt in etapa dialogului competitiv, insa neoficial se asteapta intai parafarea constructiei autostrazii Comarnic-Brasov care ar urma sa fie prima autostrada in concesiune si sa serveasca ca un model pentru celelalte astfel de proiecte. Vezi in articol cum a esuat o companie de stat chineza in Polonia dupa ce castigase un contract pentru o autostrada cu un pret mult sub competitori si cum se chinuie Polonia sa recupereze garantia din bancile chineze.