Libnet.ro
UNICEF

01:05

De ce nu mai sapa cartitele Varvara si Filofteia tunelul pentru Metroul din Drumul Taberei: o neintelegere intre Metrorex si constructori ar putea bloca cel mai mare proiect de infrastructura din Bucuresti

Hotnews Hotnews,
 De ce nu mai sapa cartitele Varvara si Filofteia tunelul pentru Metroul din Drumul Taberei: o neintelegere intre Metrorex si constructori ar putea bloca cel mai mare proiect de infrastructura din Bucuresti

Proiectul magistralei de metrou Eroilor - Drumul Taberei ar putea fi blocat din cauza unor neintelegeri contractuale dintre Metrorex si constructor. Mai exact, firma Astaldi cere in plus pentru executarea lucrarilor peste 45 milioane de euro fata de valoarea stabilita prin contract in 2011 - 266 milioane euro, dupa a declarat directorul general Metrorex, Aurel Radu, pentru HotNews. ro. Acesta a explicat ca Astaldi vrea suplimentarea de fonduri pentru ca a executat peretii mulati mai grosi si au intrat mai multe materiale. In semn de nemultumire, constructorul si-a retras o mare parte din echipa de pe teren, lucrandu-se la capacitate de doar 35%, potrivit oficialilor Metrorex. Oficialii Astaldi nu au raspuns pana la ora publicarii articolului la intrebarile adresate de HotNews. ro, dar directorul Metrorex, Aurel Radu, a declarat pentru HotNews ca negociaza cu Astaldi aceasta majorare si spera ca in cel mai scurt timp constructorul va lucra la capacitate maxima pe santier. continuă pe Hotnews

Metroul din Drumul Taberei, in ritm de melc: o neintelegere intre Metrorex si constructori ar putea bloca cel mai mare proiect de infrastructura din Bucuresti

Proiectul magistralei de metrou Eroilor - Drumul Taberei ar putea fi blocat din cauza unor neintelegeri contractuale dintre Metrorex si constructor. Mai exact, firma Astaldi cere in plus pentru executarea lucrarilor peste 45 milioane de euro fata de valoarea stabilita prin contract in 2011 - 266 milioane euro, dupa a declarat directorul general Metrorex, Aurel Radu, pentru HotNews. ro. Acesta a explicat ca Astaldi vrea suplimentarea de fonduri pentru ca a executat peretii mulati mai grosi si au intrat mai multe materiale. In semn de nemultumire, constructorul si-a retras o mare parte din echipa de pe teren, lucrandu-se la capacitate de doar 35%, potrivit oficialilor Metrorex. Oficialii Astaldi nu au raspuns pana la ora publicarii articolului la intrebarile adresate de HotNews. ro, dar directorul Metrorex, Aurel Radu, a declarat pentru HotNews ca negociaza cu Astaldi aceasta majorare si spera ca in cel mai scurt timp constructorul va lucra la capacitate maxima pe santier.

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 01:05

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2207 seconds )