Povestea TGV-ului. Cum a castigat Franta ,, batalia pentru viteza in domeniulferoviar
In anii 60-70, peste tot in lume, caile ferate se aflau intr-o criza de identitate: trenurile pierdusera suprematia in domeniul transporturilor, dar si batalia pentru viteza cu automobilul si cu avionul. Memorabila pentru scepticismul acelor ani a ramas afirmatia lui Giulio Andreotti: nebunii pot fi clasificati in doua categorii - cei care cred ca sunt Napoleon si aceia care intentioneaza sa modernizeze caile ferate. continuă pe Adevărul
• Povestea TGV-ului. Cum a castigat Franta ,,batalia pentru viteza in domeniulferoviar
In anii 60-70, peste tot in lume, caile ferate se aflau intr-o criza de identitate: trenurile pierdusera suprematia in domeniul transporturilor, dar si batalia pentru viteza cu automobilul si cu avionul, scrie istoriculDorin Stanescu, pe blogul sau de pe adevarul. ro.
• Povestea TGV-ului. Cum a castigat Franta batalia pentru viteza in domeniul feroviar
In anii 60-70, peste tot in lume, caile ferate se aflau intr-o criza de identitate: trenurile pierdusera suprematia in domeniul transporturilor, dar si batalia pentru viteza cu automobilul si cu avionul. Memorabila pentru scepticismul acelor ani a ramas afirmatia lui Giulio Andreotti: nebunii pot fi clasificati in doua categorii - cei care cred ca sunt Napoleon si aceia care intentioneaza sa modernizeze caile ferate.
• Povestea TGV-ului. Cum a castigat Franta 'batalia pentru viteza' in domeniul feroviar
In anii 60-70, peste tot in lume, caile ferate se aflau intr-o criza de identitate: trenurile pierdusera suprematia in domeniul transporturilor, dar si batalia pentru viteza cu automobilul si cu avionul. Memorabila pentru scepticismul.