Pretul produsului, mai important pentru cumparatori decat marca
Consumatorii vor acorda o importanta mai mare pretului produselor decat marcii in acest an, estimeaza doua treimi dintre comercianti, potrivit studiului Deloitte Retail industry outlook 2023. continuă pe Adevărul
• Studiu Deloitte: pretul produsului devine mai important pentru cumparatori decat marca. Forta de munca, inflatia si schimbarea comportamentului consumatorilor, provocarile anului 2023 pentru comercianti
Consumatorii vor acorda o importanta mai mare pretului produselor decat marcii in acest an, estimeaza doua treimi dintre comercianti, aspect care le va crea dificultati, in conditiile in care actionarii pun o presiune tot mai mare pe majorarea preturilor pentru a compensa cresterea costurilor, potrivit studiului Deloitte Retail industry outlook 2023. Totodata, sapte din zece participanti spun ca gestionarea fortei de munca este principala provocare a acestui an si aproape toti sunt de parere ca inflatia le va afecta profitabilitatea, iar schimbarea comportamentului cumparatorilor va avea consecinte asupra activitatii lor pe termen mediu.
• Studiu Deloitte: Pretul produsului devine mai important pentru cumparatori decat marca. Forta de munca, inflatia si schimbarea comportamentului consumatorilor, provocarile anului 2023 pentru comercianti
Consumatorii vor acorda o importanta mai mare pretului produselor decat marcii in acest an, estimeaza doua treimi dintre comercianti, aspect care le va crea dificultati, in conditiile in care actionarii pun o presiune tot mai mare pe majorarea.