Libnet.ro
UNICEF

15:30

Reclamele Rosia Montana Gold Corporation, interzise de CNA.

România Liberă România Liberă,
Reclamele Rosia Montana Gold Corporation, interzise de CNA.

Consiliul National al Audiovizualului a interzis, marti, difuzarea spoturilor publicitare ale companiei Rosia Montana Gold Corporation. Ei au motivat aratand ca este o campanie agresiva, sociala si politica si nicidecum una comerciala. De asemenea, membrii CNA considera ca spoturile au continut nereal. Stire in curs de actualizare. continuă pe România Liberă

Publicitatea TV pentru Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier

Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie, potrivit unei monitorizari CNA prezentate marti. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. Tot in ultima luna si jumatate, Romania TV si B1 TV au avut si mai multe emisiuni sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation. in curs de actualizare.

Publicitatea TV pentru Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatut subiectul la posturile de stiri

Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie, potrivit unei monitorizari CNA prezentate marti. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. Tot in ultima luna si jumatate, Romania TV si B1 TV au avut si mai multe emisiuni sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation. UPDATE In primele 11 zile de proteste, durata medie zilnica a dezbaterilor pe tema RMGC a fost de peste 100 de minute la Antena 3 si Realitatea TV si de sub 40 de miniute la Romania TV si Digi 24. in curs de actualizare.

CNA a interzis reclamele pentru Rosia Montana

Consiliul Naional al Audiovizualului a decis oprirea campaniei care promoveaza mineritul la Rosia Montana pana la intrarea in legalitate, potrivit paginademedia. ro.

Reclamele Rosia Montana oprite de la difuzarea pe TV de CNA

CNA a analizat, marti, 11 spoturi de promovare a proiectului de exploatare miniera de la Rosia Montana, difuzate intre 1 septembrie si 6 octombrie la principalele televiziuni nationale, constatand ca acestea incalca legislatia audiovizualului si.

Directorul RMGC, Dragos Tanase: Statul roman detine responsabilitatea pentru proiectul Rosia Montana

Directorul Rosia Montana Gold Corporation RMGC), Dragos Tanase, a declarat, luni, la emisiunea Evenimentul Zilei de pe B1 TV, ca proiectul minier de la Rosia Montana este in intregime responsabilitatea.

Directorul RMGC: Statul roman detine responsabilitatea pentru proiectul Rosia Montana

Directorul Rosia Montana Gold Corporation RMGC), Dragos Tanase, a declarat, luni, la emisiunea Evenimentul Zilei de pe B1 TV, ca proiectul minier de la Rosia Montana este in intregime responsabilitatea.

CNA a interzis difuzarea la TV a spoturilor pentru proiectul Rosia Montana

CNA a suspendat astazi difuzarea la televiziune a spoturilor pentru proiectul Rosia Montana. Consiliul a sustinut ca reclamele nu informeaza corect asupra riscurilor pe care le-ar putea implica exploatarea cu.

UPDATE CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatu

UPDATE CNA a decis, marti, sa intrerupa campania publicitara TV pentru Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa modifice spoturile asa incat sa fie in conformitate cu legea, iar pana atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente in prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Rosia Montana. In acelasi timp, monitorizarea arata ca Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. UPDATE In primele 11 zile de proteste, durata medie zilnica a dezbaterilor pe tema RMGC a fost de peste 100 de minute la Antena 3 si Realitatea TV si de sub 40 de miniute la Romania TV si Digi 24. in curs de actualizare.

CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatut subie

CNA a decis marti sa intrerupa campania publicitara TV pentru proiectul aurifer de la Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa le modifice asa incat sa fie in conformitate cu legea, iar pana atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente in prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Rosia Montana. In acelasi timp, monitorizarea arata ca Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3.

Eugenia Voda solicita CNA interzicerea reclamelor pentru proiectul Rosia Montana

Eugenia Voda, realizatoarea emisiunii Profesionistii, de la TVR, a trimis o scrisoare deschisa Consiliului National al Audiovizualului, intitulata De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?, in care cere ca reclamele proiectului minier de la Rosia Montana sa nu mai fie difuzate.

ştiri de la România Liberă

actualitate, 15:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2239 seconds )