Libnet.ro
UNICEF

18:46

UPDATE CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatu

Hotnews Hotnews,
 UPDATE CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatu

UPDATE CNA a decis, marti, sa intrerupa campania publicitara TV pentru Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa modifice spoturile asa incat sa fie in conformitate cu legea, iar pana atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente in prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Rosia Montana. In acelasi timp, monitorizarea arata ca Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. UPDATE In primele 11 zile de proteste, durata medie zilnica a dezbaterilor pe tema RMGC a fost de peste 100 de minute la Antena 3 si Realitatea TV si de sub 40 de miniute la Romania TV si Digi 24. in curs de actualizare. continuă pe Hotnews

Sindicatul Viitorul Mineritului (SVM), despre decizia CNA de a intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: Unde s-a mai vazut ca oamenii sa nu poata cere locuri de munca?

Sindicatul Viitorul Mineritului SVM) anunta ca respinge atat decizia Consiliului National de marti prin care intrerupe difuzarea pe TV a reclamelor pentru proiectul aurifer de la Rosia Montana, printre care se numara si cele ale SVM, cat si implicatiile ei, aratandu-se socati de decizia de a interzice spoturile SVM, cu atat mai mult cu cat aceasta decizie s-a luat in lipsa oricarei dezbateri. Toti oamenii care au aparut in aceste spoturi si-au spus parerea proprie cu privire la importanta mineritului pentru crearea de locuri de munca - cu ce sunt ei mai putin indreptatiti sa-si faca auzita parerea decat oricare alti cetateni ai acestei tari?, intreaba SVM.

CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatut subie

CNA a decis marti sa intrerupa campania publicitara TV pentru proiectul aurifer de la Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa le modifice asa incat sa fie in conformitate cu legea, iar pana atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente in prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Rosia Montana. In acelasi timp, monitorizarea arata ca Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3.

CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana

Consiliul National al Audiovizualului CNA) a decis, astazi, sa intrerupa campania publicitara TV pentru Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa modifice spoturile asa incat sa fie in conformitate cu legea, conform surselor de presa.

Publicitatea TV pentru Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatut subiectul la posturile de stiri

Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie, potrivit unei monitorizari CNA prezentate marti. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. Tot in ultima luna si jumatate, Romania TV si B1 TV au avut si mai multe emisiuni sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation. UPDATE In primele 11 zile de proteste, durata medie zilnica a dezbaterilor pe tema RMGC a fost de peste 100 de minute la Antena 3 si Realitatea TV si de sub 40 de miniute la Romania TV si Digi 24. in curs de actualizare.

Publicitatea TV pentru Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier

Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie, potrivit unei monitorizari CNA prezentate marti. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. Tot in ultima luna si jumatate, Romania TV si B1 TV au avut si mai multe emisiuni sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation. in curs de actualizare.

Eugenia Voda solicita CNA interzicerea reclamelor pro Rosia Montana:De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?

Eugenia Voda, realizatoarea emisiunii Profesionistii, de la TVR, a trimis o scrisoare deschisa Consiliului National al Audiovizualului, intitulata De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?, in care cere ca reclamele proiectului minier de la Rosia Montana sa nu mai fie difuzate.

Eugenia Voda solicita CNA interzicerea reclamelor pentru proiectul Rosia Montana

Eugenia Voda, realizatoarea emisiunii Profesionistii, de la TVR, a trimis o scrisoare deschisa Consiliului National al Audiovizualului, intitulata De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?, in care cere ca reclamele proiectului minier de la Rosia Montana sa nu mai fie difuzate.

CNA a interzis reclamele pentru Rosia Montana

Consiliul Naional al Audiovizualului a decis oprirea campaniei care promoveaza mineritul la Rosia Montana pana la intrarea in legalitate, potrivit paginademedia. ro.

UPDATE: Protestele de la Cluj fata de proiectul de la Rosia Montana s-au incheiat.

UPDATE: Traficul rutier in Piata Lucian Blaga din Cluj-Napoca, blocat duminica seara de protestatarii fata de proiectul de la Rosia Montana, a fost reluat dupa aproximativ o ora, transmite Mediafax. Manifestatia s-a incheiat fara incidente. In Piata Lucian Blaga, protestatarii au cantat si au scandat lozinci antiguvernamentale si de salvare a zonei Rosia Montana. Protestul s-a incheiat dupa aproximativ o ora, iar traficul rutier in zona a fost reluat, fara a se inregistra incidente.

Clujenii protesteaza, din nou, impotriva exploatarii miniere de la Rosia Montana

Sute de clujeni au anuntat, pe Facebook, ca vor participa la protestele de azi, 13 octombrie, de la ora 17. 30, in Piata Unirii impotriva inceperii proiectului minier de la Rosia Montana. La protest vor lua parte si studentii.

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 18:46

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2154 seconds )