Un asteroid ar putea deveni cea mai mica planeta pitica din sistemul solar

Adevărul Adevărul,
Un asteroid ar putea deveni cea mai mica planeta pitica din sistemul solar

Asteroidul Hygiea ar putea fi clasificat ca o planeta pitica, preluand astfel titlul detinut in acest moment de Ceres, cea mai mica planeta pitica din sistemul solar. continuă pe Adevărul

Astronomii au descoperit o noua planeta pitica

Nimic nu este ceea ce pare a fi, pe termen lung, inclusiv in astronomie. Un corp ceresc de mari dimensiuni, considerat al patrulea cel mai mare asteroid din sistemul solar, ar putea fi o planeta pitica, a anuntat Uniunea Astronomica Internationala IAU). in cazul unei reclasificari, Hygiea, situata in centura de asteroizi, intre Marte si Jupiter, ar deveni cea mai mica planeta pitica din sistemul solar.

Un asteroid mare din sistemul nostru solar ar fi de fapt o planeta pitica - studiu

Un corp ceresc de mari dimensiuni, considerat al patrulea cel mai mare asteroid din sistemul solar, ar putea fi o planeta pitica, a anuntat Uniunea Astronomica Internationala IAU), citata luni de Press Association si Agerpres.

Samsung lucreaza deja la cea mai importanta componenta din Galaxy S11

Samsung Galaxy S11 va fi lansat in primavara. Ce nu stim inca e luna, dar s-ar putea sa fie mai devreme decat anul acesta. Asta si pentru ca producatorul ar fi inceput deja dezvoltarea.

Ce a ajuns sa faca Dana Marijuana pentru a-si creste fetele. Era cea mai fidela fata candva, azi e total schimbata FOTO

Dana Marijuana a atins succesul in anii 90 cu hit-ul Cea mai fidela fata. Acum, la 39 de ani, scanteile nu se mai aprind ca altadata in viata ei. Cum culisele vietii unui artist sunt pline cu de toate, asa este si in cazul Danei. Muzica a ramas o pasiune, dar pentru ca nu poate .

Cea mai in varsta banateanca are 107 ani. S-a nascut cu noua ani inaintea Regelui Mihai I, cand Resita nu avea rang de oras

Cea mai in varsta resiteanca, Barbara Masai a implinit 107 ani. in ziua sarbatoririi, Erwin Josef Tigla, presedintele Forumului Democrat al Germanilor din Caras-Severin a vizitat-o si i-a urat La multi ani!.

Betano a castigat premiul pentru cea mai buna platforma de mobil la echivalentul Premiilor Oscar in lumea jocurilor de noroc!

24 octombrie 2019 a devenit o zi marcanta in istoria Betano! Produsul nostru a castigat premiul pentru cea mai buna platforma de mobil pentru jocuri de noroc, inalta distinctie internationala fiindu-i acordata la EGR Operator Awards 2019, echivalentul Premiilor Oscar in lumea jocurilor de noroc online.

EUROSTAT: Bruxelles-ul este cea mai tanara capitala din Uniunea Europeana

In Uniunea Europeana, rata de dependenta de varsta tanara se situa la 35% in 2017 in medie, exista o persoana tanara, de 19 ani sau mai putin, la trei persoane de varsta activa), iar aproximativ doua treimi din cele 19 orase cu cea mai scazuta rata sub 25%) erau in Romania si Germania, arata datele publicate miercuri de Oficiul European de Statistica Eurostat) .

Rusia efectueaza cea mai ampla operatiune cu submarine in Atlanticul de Nord dupa Razboiul Rece

Rusia a lansat in Atlanticul de Nord cea mai mare amplasare de submarine de la sfarsitul Razboiului Rece, o operatiune atent supravegheata de NATO, a anuntat marti statul major norvegian, citat de AFP.

BUZAU: Cea mai mare captura de arme de vanatoare si munitie din ultimii 20 de ani

Politistii din Buzau au realizat cea mai mare captura de arme de vanatoare si munitie din ultimii 20 de ani si au destructurat o retea de braconieri care vanau pe fonduri de vanatoare ale AJVPS, cu sprijinul unor paznici. Opt persoane sunt cercetate pentru braconaj si pentru introducerea in tara in mod ilegal a unor arme si munitii. Este vizat si paznicul unui fond de vanatoare.

Aramco, cea mai profitabila companie din lume, va incepe duminica listarea pe bursa. Sauditii vor ca gigantul petrolier sa fie evaluat la peste 2.000 de miliarde de dolari

Gigantul saudit Aramco a avut castiguri de 68 de miliarde de dolari in primele noua luni ale acestui an, intarindu-si pozitia de cea mai profitabila companie din lume, au declarat pentru Bloomberg surse care au avut acces la datele financiare.

ştiri de la Adevărul