A fost descoperita o noua clasa de antibiotice, care este capabila sa omoare mai multi agenti patogeni rezistenti

Hotnews Hotnews,

Cercetatorii de la Universitatea Rockefeller au descoperit o noua clasa de antibiotice, capabila sa omoare mai multi agenti patogeni rezistenti la antibiotice, noteazaiflscience. com. Aceasta noua familie provine din moleculele prezente intr-o mare varietate de soluri, iar cercetatorii spera ca ar putea reprezenta o arma utila in arsenalul medical. continuă pe Hotnews

Detalii incredibile din sala de judecata. De ce nu s-a prezentat Alina Bica la procesul in care este acuzata de retrocedari ilegale

Alina Bica nu a fost prezenta nici marti la termenul din procesul in care este acuzata de retrocedari ilegale. Avocatul fostei sefe DIICOT a aratat ca starea de sanatate nu-i permite sa plece din.

Care este tara cu cei mai multi fumatori? Unde se situeaza Romania pe Harta Fumatorilor

Organizatia Mondiala a Sanatatii a aratat, in cadrul unor statistici din 2015, care este prevalenta procentuala a fumatului in randul barbatilor cu varsta de minimum 15 ani, pentru fiecare tara.

Vlad Cosma, reactie de ULTIMA ORA la comunicatul DNA in care este acuzat de SANTAJ

Fostul deputat Vlad Cosma, autorul inregistrarilor difuzate duminica seara la Antena 3, reactioneaza la comunicatul DNA in care este acuzat ca ar fi dorit sa santajeze procurorii DNA, prin intermediari, pentru.

Descoperirea uluitoare a cercetatorilor. Antibiotice care ar putea distruge bacteriile rezistente la medicamente, gasite in mostre de sol

O echipa de cercetatori americani a descoperit in mostre de sol o noua familie de antibiotice. Compusii naturali ar putea fi utilizati pentru combaterea infectiilor greu de tratat, spera echipa de la Universit.

A fost descoperita o sticla cu vin vechi de 1.700 de ani. Ce se intampla in corp daca il bei

Muzeul Istoric al Palatinatului din Germania adaposteste cea mai veche sticla nedesfacuta de vin. Continutul acesteia a ramas neatins de 1. 693 de ani. Sticla de un litru si jumatate a fost ingropata.

A fost descoperita moarta dupa cinci zile

Cadavrul unei femei in varsta de 52 de ani, disparuta de acasa acum cinci zile, a fost gasit sambata seara intr-o rapa de la marginea paraului Calnau, in apropierea localitatii buzoiene.

Care este primul oras din lume care va spune adio bancnotelor si monedelor

Primul oras care vrea sa renunte la bancnote si monede este Stockholm, capitala Suediei, care a fost si prima tara europeana ce a folosit bancnotele de hartie. in prezent, doar 15% dintre suedezi mai.

Descinderi ale politistilor in cinci judete intr-un dosar de evaziune fiscala: Care este prejudiciul

Este alerta in Dambovita, unde politistii fac, marti dimineata, 22 de perchezitii la domiciliile unor persoane banuite de infractiuni economice, informeaza Agerpres, citand un comunicat de presa al.

Milioane de germani traiesc sub limita saraciei. Care este motivul

Milioane de germani care traiesc singuri sunt amenintati de saracie, potrivit celor mai recente date.

ştiri de la Hotnews