Libnet.ro
UNICEF

00:07

O IMPORTANTA BANCA SE RETRAGE DE PE PIATA DIN ROMANIA

B1 B1,
O IMPORTANTA BANCA SE RETRAGE DE PE PIATA DIN ROMANIA

Una dintre cele mai cunoscute banci de pe piata romaneasca vrea sa se retraga din regiunea balcanica, inclusiv din Romania, pana in 2020. Piraeus Bank vrea sa vanda. continuă pe B1

O importanta BANCA se retrage de pe piata din Romania

Una dintre cele mai cunoscute banci de pe piata romaneasca vrea sa se retraga din regiunea balcanica, inclusiv din Romania, pana in 2020. Piraeus Bank vrea sa vanda.

Romania va gazdui conferinta internationala a Fortelor Speciale din NATO. Una dintre temele analizate se refera la activitatea acestora in estul Europei

Conferinta internationala a Fortelor pentru Operatii Speciale din tarile NATO si partenere se va organiza, in luna septembrie 2017, la Bucuresti.

Presedintele Iohannis se intalneste cu reprezentantii comunitatii romanesti din SUA. Una dintre problemele sensibile este legata de episcopul ortodox, Nathaniel Popp

Presedintele Klaus Iohannis se va intalni, miercuri, cu reprezentantii comunitatii romanilor care traiesc in Statele Unite, informeaza Presedintia Romaniei.

O banca importanta se retrage din Romania

Piraeus Bank vrea sa se retraga din regiunea balcanica, inclusiv din Romania, si sa vanda activele,in cadrul unui plan strategic, informeaza News. ro. Considerata cea mai mare.

Mars retrage mai multe tipuri de batoane de ciocolata de pe piata, din cauza unei posibile contaminari cu salmonella

Producatorul de ciocolata Mars a anuntat, vineri, ca va retrage de pe piata din Marea Britanie si Irlanda, mai multe tipuri de batoane, din cauza unor suspiciuni ca produsele ar fi contaminate cu salmonella.

Afacerile principalelor companii media din Romania - 2016: Pro TV si-a intarit pozitia de lider absolut. Multe institutii de presa au revenit pe profit

Piata media din Romania a cunoscut un reviriment in 2016, cand multe companii de presa au revenit pe profit, iar altele si-au intarit afacerile, potrivit situatiilor financiare publicate de Ministerul Finantelor. Pro TV ramane lider detasat pe piata, cu afaceri in crestere, mai mari decat toate celelalte principale companii radio-TV luate la un loc, in timp ce Antena TV Group, Romania TV, B1 TV, Europa FM sau Gazeta Sporturilor se numara printre institutiile media care au revenit pe profit.

Piata de media din Romania, in crestere cu 10%: ,,Daca mentinem acest ritm, in trei ani atingem varful din 2008

Piata de media din Romania va ajunge la 403 milioane de euro anul acesta, in crestere cu 10% fata de 2016, cand s-a situat la valoarea de 366 milioane de euro, potrivit celei de-a XXI-a editii a raportului Media Fact Book. Raportul mai arata ca daca.

Business report:Romania, unul dintre statele europene care nu centralizeaza tranzactiile imobiliare; Riscurile concrete de miliarde de euro ale noii legi a salarizarii;170 mil. lei pentru modernizarea drumului judetean Craiova - Cetate

Pericolul care pandeste romanii cu credite pentru casa. Pretul locuintelor din Romania a depasit valoarea de alerta stabilita de. Fantoma unui constructor austriac mort de 4 ani inca bantuie Romania: Compania de Drumuri, executata silit de urmasii Alpine. Compania de Drumuri este.

Comertul online din Romania se poate dubla pana in 2020, pana la o valoare anuala de 5 miliarde euro

Comertul online va depasi 2,5 miliarde de euro anul acesta si are potential de a-si dubla valoarea pana in 2020, estimeaza Asociatia Romana a Magazinelor Online din Romania ARMO). Desi romanii utilizeaza intens retelele de socializare si apelurile video, acestia manifesta reticenta in privinta tranzactiile online, Romania inregistrand unele dintre cele mai scazute niveluri din UE. Doar 56% dintre romani folosesc internetul in mod regulat fata de 79% media Uniunii Europene.

Ce rezultate financiare au avut in 2016 agentiile care impart banii de publicitate in media din Romania

Cele mai multe dintre agentiile care impart banii de publicitate in media din Romania au inregistrat cresteri spectaculoase ale afacerilor si profitului in 2016, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor. Cresterea vine in contextul in care anul trecut a fost marcat de o crestere semnificativa a cheltuielilor de publicitate, dar a fost si primul an in care agentiile nu au mai resimtit deloc o serii de restrictii importante introduse printr-un OUG in 2013.

ştiri din Economie

ştiri de la B1

actualitate, 00:07

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2327 seconds )