Milioane de clienti ai Marriott International cer sa fie despagubiti pentru furtul datelor personale intr-unul dintre cele mai ample atacuri cibernetice din istorie
Operatorul de hoteluri Marriott International se confrunta la Londra cu un proces colectiv intentat de milioane de fosti clienti care cer sa fie despagubiti pentru furtul datelor personale intr-unul dintre cele mai ample atacuri cibernetice din istorie, transmite Reuters, citat de news. ro. Martin Bryant, fondatorul firmei de consultanta in domeniul tehnologiei si media Big Revolution, reprezinta clientii domiciliati in Anglia si Tara Galilor, dupa ce datele a peste 300 de milioane de clienti, inclusiv detalii referitoare la pasapoarte si carti de credit, au fost furate din baza de date globala a Marriott, in perioada 2014-2018. continuă pe Hotnews
• Marriott ar putea plati scump pentru unul dintre cele mai mari atacuri cibernetice din lume
Reteaua de hoteluri Marriott a ajuns pe mana hackerilor intre anii 2014-2018. in toata aceasta perioada, milioane de clienti s-au trezit ca datele lor personale, inclusiv cele bancare, au.