Premiul Nobel pentru medicina, acordat pentru descoperirea GPS-ului din creier

România Liberă România Liberă,
Premiul Nobel pentru medicina, acordat pentru descoperirea GPS-ului din creier

Cercetatorii John OKeefe, May-Britt Moser si Edvard Moser au fost recompensati, luni, cu premiul Nobel pentru medicina pe 2014, informeaza site-ul oficial al acestor distinctii prestigioase. continuă pe România Liberă

Premiul Nobel pentru medicina, acordat pentru un studiu despre creierul uman

Premiul Nobel pentru Medicina 2014, acordat cercetatorilor John OKeefe, May-Britt Moser si Edvard Moser

Cercetatorii John OKeefe, May-Britt Moser si Edvard Moser au castigat Premiul Nobel pentru Medicina pe 2014. Informatia a fost publicata in urma cu putin timp pe site-ul oficial al prestigioasei distinctii.

PREMII NOBEL Premiul Nobel pentru Medicina sau Fiziologie va deschide, luni, seria castigatorilor

Premiul Nobel pentru Medicina sau Fiziologie va deschide, luni, 6 octombrie, seria castigatorilor din 2014 ai acestor premii care, din 1901, recompenseaza excelenta in diferite domenii, relateaza vineri.

Premiul Nobel pentru Medicina sau Fiziologie va deschide, luni, 6 octombrie, seria castigatorilor din 2014 ai acestor premii care, din 1901, recompenseaza excelenta in diferite domenii. Ulterior, se vor anunta premiile pentru Fizica, Chimie, Pace si cel pentru Economie, singurul care nu a fost instituit de magnatul suedez Alfred Nobel 1833-1896), inventator al dinamitei, ci a fost creat dupa jumatate de secol de Banca Suediei.

Premiul Nobel pentru Fiziologie si Medicina 2014, acordat cercetatorilor John OKeefe, May-Britt Moser si Edvard Moser

Cercetatorii John OKeefe, May-Britt Moser si Edvard Moser au castigat Premiul Nobel pentru Fiziologie si Medicina 2014, pentru descoperirile lor in domeniul sistemului celular de locatie al creierului.

Pe urmele lui Einstein: Premiul Nobel pentru Fizica, acordat maine la 12.45

Maine, 7 octombrie, la ora 12. 45 se vor decerna Premiile Nobel pentru fizica pe 2014. in trecut, mari descoperiri premiate au cuprins bosonul Higgs si mecanica cuantica.

Papa Francisc si Edward Snowden, cele doua nume vehiculate pentru Premiul Nobel pentru Pace

Luni debuteaza sezonul Premiilor Nobel, iar printre numele vehiculate pentru pace se numara Edward Snowden, Papa Francisc si pakistaneza Malala Yousafzai. Avand in vedere ca cei care au descoperit celebrul boson Higgs, Peter Higgs si Francois Englert, au primit premiul Nobel pentru Fizica in 2013, speculatiile din acest an se invart mai mult in jurul premiului Nobel pentru pace si a celui pentru literatura, relateaza AFP.

Cine sunt oamenii de stiinta care ar putea castiga anul acesta Premiul Nobel pentru Fizica

Academia Regala Suedeza de Stiinte va anunta in data de 7 octombrie laureatii Premiilor Nobel pentru Fizica 2014. Thompson Reuters a facut publica, precum in fiecare an, propria sa lista de potentiali candidati la prestigioasele distinctii. Lotul din acest an de potentiali laureati Nobel in domeniul Fizicii include 7 fizicieni care lucreaza la diferite aspecte ce tin de tehnologia informatiei si urmatoarea generatie de modalitati de comunicare, scrie Businees Insider.

Premiile Nobel 2014: Cercetatorii John O'Keefe, May-Britt Moser si Edvard Moser au primit premiul pentru medicina

Oamenii de stiinta John OKeefe, May-Britt Moser si Edvard I. Moser au primit Premiul Nobel pentru Medicina la editia din 2014. Cei trei cercetatori au fost recompensati pentru descoperirea celulelor care constituie un sistem de pozitionare in creier, potrivit unui comunicat de pe site-ul nobelprize. org.

Cateva bizarerii din istoria Premiilor Nobel pentru medicina

Astazi se vor anunta numele cercetatorilor care vor primi Premiul Nobel pentru Medicina si Fiziologie 2014. Cu aceasta ocazie, sa ne aruncam un ochi in arhivele Premiului Nobel pentru a evoca unele ciudatenii.

ştiri de la România Liberă