Prima reactie din PSD dupa acuzatiile aduse de procurorii DNA lui Liviu Dragnea

Antena3 Antena3,
Prima reactie din PSD dupa acuzatiile aduse de procurorii DNA lui Liviu Dragnea

Presedintele Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, s-a prezentat luni la Directia Nationala Anticoruptie, fiind citat de procurori intr-un dosar de coruptie. Cateva zeci de persoane - printre care. continuă pe Antena3

Ce le-a spus Liviu Dragnea parlamentarilor PSD dupa acuzatiile DNA

Presedintele Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, este urmarit penal de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie pentru constituire de grup infractional, abuz in serviciu si infractiuni referitoare la fr.

Prima reactie a lui MM Stoica, dupa scandalul din club

Mihai Stoica, directorul sportiv al Stelei, recunoaste scandalul de vineri noapte dintr-un club din Capitala, si posteaza o fotografie cu el in care se vede ca nu are fata tumefiata, asa cum spunea un.

Motiunea de cenzura trebuie sa stranga opozitia in jurul PNL si sa amplifice sciziunile din PSD, sustine vicepresedintele PNL, Cristian Busoi, intr-un comunicat de presa remis Redactiei.

Simona Halep, prima reactie dupa ce a fost surprinsa alaturi de Radu Barbu

Simona Halepa reactionat pentru prima data dupa ce a fost surprinsa alaturi de Radu Marian Barbu, fost jucator de tenis. Halep a mentionat la sectiunea Despre mine pe contul de instagram ca.

Numele greilor din PSD carora li se pregatesc dosare la DNA

Social-democratul Codrin Stefanescu face afirmatii foarte grave la adresa DNA. Potrivit acestuia, procurorii anticoruptie pregatesc dosare grele pentru liderii PSD care sustin legile justitiei. Vicepremierul.

Dragnea, sustinut de baronii PSD, dupa modelul Bivolaru si Nicolescu: Ultimii au fost condamnati la inchisoare cu executare (FOTO, VIDEO)

Liviu Dragnea a fost audiat luni, la DNA, timp de o jumatate de ora. Acesta a refuzat sa faca declaratii, atat la intrare cat si la iesirea din DNA. Au facut in schimb declaratii.

Liviu Dragnea, asteptat la DNA de mai multi sustinatori din PSD: Eu as spera sa nu aiba motive de ingrijorare

Liviu Dragnea a ajuns luni dimineata la sediul DNA. Liderul PSD va da primele declaratii in dosarele instrumentate de procurori in legatura cu afacerile companiei Teldrum, pe care se presupune ca ar.

Deputatul Mihai Popa a renuntat la functiile din PSD

Deputatul Mihai Popa s-a suspendat din toate functiile detinute in Partidul Social Democrat. Decizia sa a fost transmisa Biroului Permanent Judetean .

O stea a explodat, a supravietuit, apoi a explodat din nou dupa 60 de ani. Cercetatorii nu inteleg acest caz

Astronomii au descoperit o stea care a devenit supernova, apoi stea, apoi din nou supernova dupa 60 de ani. Numita iPTF14hls, supernova a fost descoperita in 2014 si la inceput arata ca o alta.

Lichidatorul KPMG vrea sa fie cel mai mare patron de presa din Romania. Dupa ce a distrus Astra Asigurari cu ajutorul lui Victor Ponta si al omului sau din ASF, KPMG vrea sa fure Romania libera cu mana unui alt om al fostului premier, care este si condamn

Principalul scop ascuns al distrugerii Astra Asigurari a fost preluarea controlului asupra trustului de presa din care face parte si Romania libera. Acest scop obscur a iesit definitiv la lumina.

ştiri din Politica