STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Romanii declara ca peste jumatate din bugetul acestora de sarbatori este ocupat de cheltuielile pe mancare
Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre comportamentul de consum al romanilor de Craciun in 2020. continuă pe Ziarul Bursa
• STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Romanii aloca mai mult de jumatate din bugetul pentru sarbatori pe mancare
Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre comportamentul de consum al romanilor de Craciun in 2020.
• Craciunul in pandemie. Peste jumatate din buget se duce pe mancare. O treime dintre romani vor cumpara online cadourile
Anul 2020 a fost clar unul atipic. Fiecare dintre noi a fost pus in fata unei realitati nemaintalnite; am invatat sa ne adaptam, sa acceptam schimbarea si sa fim deschisi unei noi perspective de a privi lucrurile. Interactiunile dintre oameni s-au schimbat si suntem nevoiti in continuare sa stam distantati fizic. Din fericire nu si emotional. Reveal Marketing Research a vrut sa afle cum arata Craciunul in pandemie pentru romani si cum s-au modificat obiceiurile lor la finalul anului 2020. Iata rezultatele studiului.
• STUDIU: Circa 25% dintre romani consuma de 2-3 ori mai mult peste decat acum cinci ani
Interesul romanilor pentru carnea de peste si produsele derivate din peste a sporit in ultimii cinci ani, iar 25% consuma mai mult in prezent, releva o cercetare de piata derulata in noiembrie de Reveal Marketing Research in parteneriat cu compania Alfredo Seafood, importator si distribuitor de produse din peste si fructe de mare, potrivit caruia doar 5% dintre romani consuma in prezent numai peste si niciun alt tip de carne, transmite News.
• Craciunul in pandemie: Ce vor cumpara romanii si cat vor sa cheltuie de sarbatori
Romanii declara ca peste jumatate din bugetul acestora de sarbatori este ocupat de cheltuielile pe mancare 51%). Aproape o treime dintre respondenti 31%) declara ca anul acesta prefera sa comande cadouri online, comparativ cu doar 5% in 2016, potrivit studiului unei companii de cercetare.