21:30

Cel mai mic supererou ajunge pe marile ecrane din Romania pe 17 iulie [VIDEO]

Playtech Playtech,

Nu ca ne-am lauda, dar clipul asta cu Ant-Man nu-l veti mai vedea in alta parte. Premiera e pe 17 iulie si tot atunci veti putea citi si un review al filmului. http://playtech. ro/?p=229208 Posted by playtech. ro on Saturday, July 11, 2015 Etapa urmatoare din Universul Cinematografic Marvel aduce pentru prima datape marele ecran un membru-fondator [] Cel mai mic supererou ajunge pe marile ecrane din Romania pe 17 iulie [VIDEO] Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro . continuă pe Playtech

Cel mai indragit caine face 65 de ani si ajunge pe consola ta in toamna asta

Activision Publishing si Peanuts Worldwide anunta lansarea unui joc PEANUTS inspirat dupa The Peanuts Movie, un film ce va fi disponibil in aceasta toamna din partea 20th Century Fox si Blue Sky Studios. The Peanuts Movie: Snoopys Grand Adventure este un side-scroller ce readuce in prim plan sarmul si personajele din clasicele benzi desenate ale [] Cel mai indragit caine face 65 de ani si ajunge pe consola ta in toamna asta Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro .

Cel mai subtire smartphone ZTE ne aduce aminte de Praga

Intitulat ZTE Nubia My Prague, noul smartphone ilustrat mai sus este cel mai subtire telefon anuntat vreodata de cei de la ZTE, cu o grosime de doar 5,5 mm. in conformitate cu trendul din piata de productie a telefoanelor din ce in ce mai subtiri, cei de la ZTE sunt ultimii care au preferat sa [] Cel mai subtire smartphone ZTE ne aduce aminte de Praga Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro .

Cel mai puternic smartphone al anului ar putea veni de la Xiaomi

Xiaomi a crescut foarte mult in ultimii ani, vanzand online in timp record sute de mii de telefoane. Pregateste Xiaomi Mi5 si Mi5 Plus, iar ultimele noutati despre cel din urma il dau drept cel mai puternic telefon al anului. Anul trecut, Xiaomi Mi4 a fost un rival foarte bunpentru iPhone 6, atat in ceea [] Cel mai puternic smartphone al anului ar putea veni de la Xiaomi Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro .

Cel mai subtire telefon Samsung va fi o combinatie intre Galaxy S6 si Note 4

Samsung Galaxy A8, cel mai subtire telefon al producatorului coreean, a intrat deja in faza de testare in India. Samsung Galaxy A8 a devenit unul dintre cele mai prost pastrate secrete din ultimul timp. Pana la acest moment, pe internet au aparut nu numai fotografii cu viitorul telefon, ci si un videoclip in care acesta [] Cel mai subtire telefon Samsung va fi o combinatie intre Galaxy S6 si Note 4 Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro .

Degradarea acoperisului, cel mai mare risc pentru o mansarda

Cel mai important risc in cazul unei termo sau hidroizolari defectuoase este degradarea ireversibila a sarpantei din lemn si acoperisului casei, arata specialistii Hornbach, care ofera o serie de recomandari privind izolatia acestui spatiu cu scopul de a evita degradarea acoperisului, aparitia mucegaiului si, cel mai important, costuri ridicate la incalzire pe timp de iarna.

FOTO. Tot ce trebuie sa stii despre cel mai prietenos oras din lume

Cel mai mare oras al Scotiei este si cel mai prietenos oras din lume. Asezat pe malul raului Clyde, Glasgow si-a trait anii de glorie in perioada industriala cand era locul in care toate navele din lume veneau sa fie reparate. Dupa ce industria din oras a inceput sa se destrame, orasul a intrat intr-o campanie de reinventare care a tinut mai bine de 30 de ani, potrivit bbc. com .

Transelectrica, cel mai mare avans din BET

Actiunile Transelectrica TEL) au inregistrat o apreciere de 3,85%, in perioada 30 iunie - 7 iulie, avand cel mai bun randament raportat la moneda euro, din cadrul indicelui BET, pe fondul unei scaderi a pietei per ansamblu.

Allview A5 Quad Plus este cel mai ieftin telefon cu Android 5.1 Lollipop preinstalat

Brasovenii de la Allview anunta lansarea smartphone-ului A5 Quad Plus, un model de buget care ii va incanta pe cei care cautau un telefon ieftin care sa le ofere cel mai nou sistem de operare, adica Android Lollipop. Cu un display de 4. 5 inch IPS cu rezolutie 854480, A5 Quad Plus este cel mai accesibil [] Allview A5 Quad Plus este cel mai ieftin telefon cu Android 5. 1 Lollipop preinstalat Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro .

Cainele e cel mai bun prieten al omului. Dar cine e cel mai bun prieten al cainelui?

Cainele e cel mai bun prieten al omului, dar cine e cel mai bun prieten al cainelui?Un patruped din Brazilia ar raspunde hamsterul si pasarile. Asta daca ar putea vorbi. De fapt, nici macat nu e nevoie sa.

Oscar 2016: inscrierile peliculelor romanesti la categoria cel mai bun film strain au inceput

Inscrierile peliculelor romanesti eligibile la categoria cel mai bun film strain a premiilor Oscar 2016 au inceput, iar data limita este 20 iulie, anunta Centrul National al Cinematografiei CNC) pe site-ul oficial, citat de Mediafax.

ştiri de la Playtech

actualitate, 21:30

( 0,2272 seconds )