19:00

Hands-on cu iPad Air 2, cea mai buna tableta pe care Apple a lansat-o

Adevărul Adevărul,

IPad Air 2 a ajuns in Romania si la Playtech pentru un review. Iata ce ne-a atras atentia si ce ar trebui sa stii despre cea mai subtire si puternica tableta Apple. continuă pe Adevărul

Cea mai buna tableta Apple: hands-on cu iPad Air 2 si ce trebuie sa stii despre ea

IPad Air 2 a ajuns si la noi si am inceput s-o testam sa vedem ce poate face cea mai buna si cea mai subtire tableta Apple. Iata ce ne-a atras atentia si ce ar trebui sa stii. iPad Air 2 si iPad mini 3 prind Black Friday 2014 si sunt cele mai noi tablete Apple. Daca iPad mini 3 n-a primit decat un senzor Touch ID fata de anul trecut, iPad Air 2 este mai schimbata decat anul trecut.

Telefonul cu cea mai buna camera: iPhone 6 Plus vs. Galaxy S5 vs. LG G3

Telefonul cu cea mai buna camera foto e cel care se potriveste cel mai bine stilului tau. Am ajuns sa facem tot mai multe poze cu telefoanele, dar nu toate telefoanele sunt la fel. Noi am testat trei dintre cele mai bune telefoane: iPhone 6 Plus, Samsung Galaxy S5 si LG G3. Acestea nu sunt neaparat cele mai bune, nici cele mai noi, dar sunt cele disponibile in Romania, in Europa si in restul lumii. Am ales iPhone 6 Plus, [].

Daikin Nexura - cea mai buna alegere pentru incalzire si racire

Nexura va face lumea confortabila. Racoarea unei brize de vara sau confortul unei surse suplimentare de caldura aduc o senzatie de bunastare in spatiul in care va petreceti timpul, de-a lungul intregului an. Designul sau discret, dar modern, cu un panou frontal care radiaza o caldura suplimentara, nivelul redus al zgomotului si debitul redus al aerului va transforma camera intr-un refugiu.

Brasov: Cea mai mare prezenta la vot, la Predeal. La Poiana Brasov, buletinele s-au epuizat la 16.30

In Predeal s-a inregistrat cea mai buna prezenta la vot din judetul Brasov - 36,32%, pana la ora 14. 00, relateaza Agerpres.

Brasov: Cea mai mare prezenta la vot, la Predeal

Cum sa faci sport acasa, folosind Xbox One, si cat de buna e iPad Air 2

Emisiunea PLAYTECH a ajuns la episodul sase. in noua editie, de la 13. 20 pe Prima TV, vedetele au facut sport folosind Xbox One si oamenii au putut afla cat de utila este iPad Air 2.

Emisiunea PLAYTECH Xbox One ne face sa transpiram si iPad Air 2 ne uimeste

Emisiunea PLAYTECH de duminica, 2 noiembrie, aduce iPad Air 2 pe micile ecrane. Cea mai subtire tableta din istorie vine la Prima TV, la ora 13. in episodul sase, in emisiunea PLAYTECH, sunt invitati Diana Bart si Alex Constantin, prezentatorii emisiunii Click!. Am pregatit pentru ei o consola Xbox One cu senzor Kinect si o sesiune intensa de fitness. Aflati cum puteti sa renuntati la abonamentul la sala si sa aveti parte de un antrenament complet chiar in sufragerie,. in [].

Emisiunea PLAYTECH Testam iPad Air 2 si facem sport folosind Xbox One si Kinect

In emisiunea PLAYTECH de astazi, duminica2 noiembrie 2014, am adus iPad Air 2 pe micile ecrane si am facut sport folosind o consola video. Iata ce ai putut sa vezi pe Prima TV incepand cu ora 13. in episodul sase pentru emisiunea PLAYTECH i-am adus in studio pe Diana Bart si Alex Constantin, prezentatorii emisiunii Click!. Pentru ei am instalat o consola Xbox One cugadgetulKinect, care urmareste miscarile utilizatorilor, si am pornit o sesiune intensa de fitness. Poti anulaabonamentul la [].

Cum sa gatesti cea mai buna plachie bucovineana

Nu numai oamenii Dunarii stiu sa prepare o adevarata plachie, ca la mama acasa. Ci si bucovinenii. O demonstreaza chiar aceasta reteta pescuita din cartea lui Radu Anton Roman Bucate, vinuri si obiceiuri romanesti.

Radu Banciu: Prezidentialele din acest an, cea mai mare comedie. A nu te duce la vot inseamna a avea constiinta

Jurnalistul Radu Banciu a declarat joi seara ca alegerile prezidentiale din acest an sunt cea mai mare comedie, aratand ca a nu te duce la vot inseamna a avea constiinta. Cea mai mare comedie sa.

ştiri de la Adevărul