Libnet.ro
UNICEF

18:30

STUDIU: Patru din zece cumparatori romani reclama calitatea serviciilor sau produselor achizitionate

Adevărul Adevărul,
STUDIU: Patru din zece cumparatori romani reclama calitatea serviciilor sau produselor achizitionate

Doar 41% dintre cumparatorii romani au facut vreodata o plangere in ceea ce priveste serviciile sau produsele companiilor cu care au interactionat, dar aceasta nu inseamna ca restul de 59% dintre romani au fost multumiti de fiecare data, arata un studiu efectuat de compania de cercetare de piata 4Service Group Romania. continuă pe Adevărul

Cti clienti reclama calitatea serviciilor sau produselor cumparate si cum reactioneaza angajatii care preiau plngerile

Circa 41% dintre cumparatorii romani au facut plangeri in ceea ce priveste serviciile sau produsele companiilor cu care au interactionat. Asta nu inseamna ca restul de 59% dintre romani au fost multumiti de fiecare data, arata un studiu, citat de News. ro. in ceea ce priveste feedback-ul, mai mult de un sfert dintre reclamatiile romanilor au ramas fara raspuns, iar cei mai multi dintre angajatii care preiau reclamatii nu raspund cu amabilitate.

ştiri din Economie

ştiri de la Adevărul

actualitate, 18:30

ştirile zilei

 
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,21 seconds )