STUDIU: Patru din zece cumparatori romani reclama calitatea serviciilor sau produselor achizitionate
Doar 41% dintre cumparatorii romani au facut vreodata o plangere in ceea ce priveste serviciile sau produsele companiilor cu care au interactionat, dar aceasta nu inseamna ca restul de 59% dintre romani au fost multumiti de fiecare data, arata un studiu efectuat de compania de cercetare de piata 4Service Group Romania. continuă pe Adevărul
• Cti clienti reclama calitatea serviciilor sau produselor cumparate si cum reactioneaza angajatii care preiau plngerile
Circa 41% dintre cumparatorii romani au facut plangeri in ceea ce priveste serviciile sau produsele companiilor cu care au interactionat. Asta nu inseamna ca restul de 59% dintre romani au fost multumiti de fiecare data, arata un studiu, citat de News. ro. in ceea ce priveste feedback-ul, mai mult de un sfert dintre reclamatiile romanilor au ramas fara raspuns, iar cei mai multi dintre angajatii care preiau reclamatii nu raspund cu amabilitate.