7 strategii folosite de Coca-Cola pentru a deveni unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume
In 1886, Coca-Cola era un elixir infuzat de cocaina care avea sa devina, pana in 1929, o bautura zaharoasa omniprezenta, iar astazi se servesc zilnic 1,9 miliarde de bauturi in mai bine de 200 de tari, potrivit Business Insider. continuă pe Wall-Street Ro
• Curtea Generala a Uniunii Europene: Forma sticlei de Coca-Cola nu poate fi marca inregistrata
Curtea de Justitie Europeana a decis, miercuri, ca producatorul american de bauturi racoritoare Coca-Cola nu poate obtine statut de marca inregistrata in Uniunea Europeana pentru celebra sticla a companiei.
• Curtea de Justitie a UE: Forma sticlei de Coca-Cola nu este marca inregistrata
Forma sticlei de Coca-Cola nu poate fi o marca inregistrata, a decis Curtea de Justitie a Uniunii Europene, care si-a motivat decizia aratand ca designul sticlei nu este suficient de distinct pentru a o diferentia de alte produse de pe piata.
• Cum scot bani Pepsi si Coca-Cola din cel mai tare truc de marketing al secolului
Consumatorii au o noua mentalitate care ajuta companii precum Coca-Cola si Pepsi sa obtina profit de pe urma celui mai tare truc de marketing al secolului: produsele sanatoase, scrie Business Insider .