22:45

Caru' cu Vedete: Dupa nici trei luni de la divortul de Udrea, Dorin Cocos se insoara cu o tinerica de 26 de ani; Stefan Banica Jr. se iubeste cu Lavinia Parva, femeia cu care a inselat-o pe Andreea Marin; Lucian Mandruta o critica dur pe Paula Seling: Vo

Caru

Vadim Tudor o ia peste picior pe Oana Roman: De cate ori o vad la televizor, am impresia ca s-a dereglat imaginea. Corneliu Vadim Tudor e suparat foc pe Oana Roman si pe actrita Rodica Popescu Bitanescu. Maria Basescu, primul interviu in care vorbeste despre nepoata Sofia Anais. Maria Basescu, prima doamna a tarii, a condus ieri un grup de copii orfani de la Manastirea Marcus, judetul Covasna, intr-o minivacanta prin Bucuresti. La Palatul Parlamentului, Maria Basescu a povestit pentru Libertatea ca nepotica Sofia Anais. continuă pe Hotnews

Caru' cu vedete: Dupa nici trei luni de la divortul de Udrea, Dorin Cocos se insoara cu o tinerica de 26 de ani; Stefan Banica Jr. se iubeste cu Lavinia Parva, femeia cu care a inselat-o pe Andreea Marin; Lucian Mandruta o critica dur pe Paula Seling: 'V

Vadim Tudor o ia peste picior pe Oana Roman: De cate ori o vad la televizor, am impresia ca s-a dereglat imaginea. Corneliu Vadim Tudor e suparat foc pe Oana Roman si pe actrita Rodica Popescu Bitanescu. aria Basescu, primul interviu in care vorbeste despre nepoata Sofia Anais. Maria Basescu, prima doamna a tarii, a condus ieri un grup de copii orfani de la Manastirea Marcus, judetul Covasna, intr-o minivacanta prin Bucuresti. La Palatul Parlamentului, Maria Basescu a povestit pentru Libertatea ca nepotica Sofia Anais.

Dorin Cocos se recasatoreste la doar trei luni de la divort. ...

Fostul sot al Elenei Udrea, Dorin Cocos, se insoara din nou la doar trei luni de la divort. Miercuri, omul de afaceri si viitoarea sa sotie, Diana Roibu, sunt asteptati la Casa Casatoriilor din sectorul 2 pentru a semna actele de cununie civila. Tabloidele scriu ca tanara este deja insarcinata si acesta este motivul pentru care cei doi s-au grabit sa se casatoreasca. Citeste si Dorin Cocos se INSOARA. Vezi cu cine o INLOCUIESTE pe ELENA UDREA Viitoarea sotie a lui Dorin Cocos are doar 26 de .

China: O femeie a fost muscata de un sarpe pe care l-a tinut timp de trei luni intr-o sticla cu alcool

Liu, o femeie din Shuangcheng, provincia Heilongjiang, a fost muscata de un sarpe veninos pe care l-a tinut timp de trei luni intr-o sticla cu alcool, relateaza Global Times. Femeia prinsese sarpele cu trei.

actualitate, 22:45

( 0,2147 seconds )