Libnet.ro
UNICEF

15:00

Consiliul General al Capitalei decide astazi soarta vinietei Oxigen

Adevărul Adevărul,
Consiliul General al Capitalei decide astazi soarta vinietei Oxigen

Consiliul General al Municipiului Bucuresti decide, astazi, daca proiectul vinietei Oxigen va fi adoptat. Fata de forma initiala, primarul Gabriela Firea a modificat prevederile proiectului, astfel ca masinile sub Euro 5, indiferent de orasul unde sunt inmatriculate, trebuiesa plateasca vinieta pentru a putea circula prin Bucuresti, iar cele sub Euro 3 nu vor mai avea voie deloc in zona 0 a orasului. continuă pe Adevărul

Consiliul General a aprobat vinieta Oxigen. Masinile sub Euro 2 nu mai au voie in Bucuresti din 2022, iar cele Euro 3 din 2024

Majoritatea PSD-ALDE din Consiliul General al Municipiului Bucuresti a votat joi proiectul primarului Gabriela Firea care vizeaza introducerea vinietei Oxigen din 2020 pentru masinile sub Euro 4, iar masinile sub Euro 3 nu vor mai avea acces in centrul orasului. Autoturismele Euro 4 vor plati vinieta din 2021. Proiectul a trecut cu 31 de voturi. Potrivit unui amendament propus de ALDE si aprobat, masinile noneuro, Euro 1 si Euro 2 nu vor mai avea voie deloc in Bucuresti, iar pentru cele Euro 3 restrictia este valabila din 2024.

USR pune conditii pentru votarea vinietei Oxigen: modificarea grilei tarifare si benzi unice

Consilierii municipali USR Bucuresti au anuntat pe pagina de Facebook ca vor vota introducerea vinietei Oxigen si interzicerea accesului masinilor sub Euro 3 in centrul orasului doar daca primarul Gabriela Firea si consilierii generali vor fi de acord cu introducerea mai multor amendamente. Printre acestea se numara modificarea grilei tarifare astfel incat plata sa se faca in functie de numarul de zile in care masina este utilizata propriu-zis, infiintarea de benzi unice in Zona de Actiune pentru Calitatea Aerului ZACA) si respectarea lor, exceptarea parcarilor tip parkride de la zonele unde taxa este obligatorie.

Taxa Oxigen a fost adoptata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Cat costa, de cand si cine o plateste

Taxa Oxigen, sau acea taxa pe care va trebui sa o plateasca soferii masinilor poluante pentru a circula in capitala, tocmai a fost votata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

Consiliul General NU a aprobat proiectul care viza transferarea unei bucati din Padurea Baneasa la Primaria Capitalei pentru transformarea in parc

Consiliul General nu a aprobat proiectul prin care Primaria Capitalei dorea sa ceara Guvernului sa-i dea in administrare 50 de hectare din Padurea Baneasa pentru a fi amenajate ca padure-parc. Mai exact, municipalitatea dorea sa ceara Guvernului emiterea unei hotarari privind trecerea unei suprafete de 572. 104 de metri patrati din Padurea Baneasa, aflata intre strazile Padina, Vadul Moldovei si Aleea Privighetorilor, din administrarea Romsilva in domeniul public al municipiului Bucuresti, in scopul reamenajarii ca parc. Primaria Capitalei a mai avut o tentativa de a face asta, insa proiectul a fost desfiintat in instanta. Fundatia Ecocivica se opune proiectului: Va distruge padurea.

Gabriela Firea propune amanarea vinietei Oxigen pentru masinile Euro 4 pentru 2021

Vinieta Oxigen pentru masinile Euro 4 se va aplica din 2021, a declarat primarul Gabriela Firea la inceputul sedintei de Consiliu General de joi. In proiectul initial se propunea plata taxei de la inceputul anului 2020.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat introducerea Taxei Oxigen: Masinile care nu au minim Euro 3 nu vor mai avea acces in oras

Taxa Oxigen ceruta de catre primarul general Gabriela a fost aprobata prin vot, joi, in Consiliul General al Muncipiului Bucuresti. Astfel, masinile sub Euro 4 vor trebui sa plateasca vinieta pentru a putea.

ştiri de la Adevărul

actualitate, 15:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2013 seconds )