Deloitte: Sase din zece directori de marketing au folosit inteligenta artificiala in activitatile derulate in ultimul an
Desi inteligenta artificiala este un subiect care abia a inceput sa capete amploare, directorii de marketing au folosit deja aceasta tehnologie in activitatile derulate in ultimul an, potrivit a sase din zece respondenti 60%) la cea mai recenta editie a studiului Chief Marketing Officer CMO) Survey, realizat de Duke University cu sprijinul Deloitte. continuă pe Ziarul Bursa
• Studiu Deloitte: sase din zece directori de marketing au folosit inteligenta artificiala in activitatile derulate in ultimul an
Desi inteligenta artificiala este un subiect care abia a inceput sa capete amploare, directorii de marketing au folosit deja aceasta tehnologie in activitatile derulate in ultimul an, potrivit a sase din zece respondenti 60%) la cea mai recenta editie a studiului Chief Marketing Officer CMO) Survey, realizat de Duke University cu sprijinul Deloitte. Raportul arata, de asemenea, ca adoptarea inteligentei artificiale are un impact pozitiv asupra organizatiilor, directorii de marketing mentionand ca productivitatea vanzarilor s-a imbunatatit cu 6% si satisfactia clientilor, cu 7%, in timp ce costurile indirecte de marketing au scazut cu 7%.