05:30

Lazaroiu: Ponta nu are niciun merit in aducerea lui Hayssam in Romania, a dormit neintors ieri noapte

Antena3 Antena3,

Consilierul prezidential, Sebastian Lazaroiu, sustine ca Victor Ponta nu are niciun merit in aducerea lui Omar Hayssam in Romania. Lazaroiu a postat pe retelele sociale un mesaj in care il critica dur pe. continuă pe Antena3

Lazaroiu: Ponta SE iMPAUNEAZA cu meritele pentru aducerea lui Hayssam.

Consilierul Sebastian Lazaroiu il critica, vineri, pe premierul Victor Ponta, pentru declaratia referitoare la lipsa de actiune a Administratiei prezidentiale in aducerea lui Omar Hayssam in tara. Victor Ponta se impauneaza cu meritele pentru aducerea lui Hayssam. Spune ca Presedintele nu are nici un merit. Premierul a dormit neintors ieri noapte. S-a trezit azi pentru declaratii, scrie Sebastian Lazaroiu pe Facebook. Citeste si Ponta: Presedintia a dat doar comunicat, serviciile si .

Victor Ponta: Aducerea lui Hayssam, un succes al institutiilor statului. / Nu cunosc vreun rol al presedintelui. A, ba da, a dat comunicatul de presa. / Nu avem acord de extradare cu Siria

Aducerea in tara dupa 7 ani a lui Omar Hayssam reprezinta un succes al institutiilor statului - Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Afacerilor Externe si Ministerul Justitiei, a declarat vineri premierul Victor Ponta. In ceea ce priveste Presedintia Romaniei, primul ministru a spus ca Eu nu cunosc vreun rol. A, ba da, a dat comunicatul de presa. Ponta a sustinut ca Romania nu are un acord de extradare cu Siria, fiind pusa in aplicare o hotarare judecatoreasca definitiva', iar procedurile fiind derulate de Ministerul Justitiei. Primul ministru a precizat ca era la curent cu aceasta operatiune de cateva luni, timp in care a avizat si aprobat tot sprijinul solicitat de institutiile competente: Acestea sunt institutiile care au muncit, ca sa nu se mai laude multi altii, a spus Victor Ponta.

Istoria tratatului de extradare cu Siria, despre care premierul Victor Ponta sustine ca nu exista: Basescu l-a acuzat pe Corlatean ca blocheaza aducerea lui Hayssam / Acordul a fost ratificat in Parlament in primele zile de guvernare USL

Victor Ponta a declarat vineri ca Romania si Siria nu au tratat de extradare, dar Monitorul Oficial il contrazice. In Monitorul Oficial nr. 411 din 2012 a fost publicata LEGEA nr. 79 din 13 iunie 2012 pentru ratificarea Tratatului privind extradarea dintre Romania si Republica Araba Siriana. Tratatul de extradare are o istorie lunga, punctata de acuzatiile aduse de presedintele Traian Basescu la adresa lui pe Titus Corlatean, pe atunci presedintele comisiei de politica externa din Senat, ca blocheaza aducerea lui Omar Hayssam in tara. In timpul vizitei presedintelui Siriei, Bashar al-Assad, la Bucuresti, pe 10 noiembrie 2010, a fost parafat un tratat de extradare cu Siria, care urma sa fie ratificat in Parlament.

VIDEO Victor Ponta: Aducerea lui Hayssam, un succes al institutiilor statului. / Nu cunosc vreun rol al presedintelui. A, ba da, a dat comunicatul de presa. / Nu avem acord de extradare cu Siria

Aducerea in tara dupa 7 ani a lui Omar Hayssam reprezinta un succes al institutiilor statului - Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul de Interne si Ministerul Justitiei, a declarat vineri premierul Victor Ponta. In ceea ce priveste Presedintia Romaniei, primul ministru a spus ca Eu nu cunosc vreun rol. A, ba da, a dat comunicatul de presa. Ponta a sustinut ca Romania nu are un acord de extradare cu Siria, fiind pusa in aplicare o hotarare judecatoreasca definitiva, iar procedurile fiind derulate de Ministerul Justitiei.

Flutur: Victor Ponta are dorinta de a trece, ca ministru interimar, prin toate ministerele.

Secretarul general al PDL, senatorul Gheorghe Flutur, a apreciat, miercuri, ca Victor Ponta doreste sa treaca prin toate ministerele ca interimar, aratand ca intr-un an si doua luni 14 ministri din Guvernele Ponta au fost inlocuiti, informeaza Mediafax. Flutur arata intr-un comunicat de presa ca situatia fostului ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, revocat dupa ce a fost condamnat la cinci ani de inchisoare, nu ar fi trebuit sa existe. Condamnarea unui ministru in functie nu este .

Lucian Duta: Victor Ponta are apucaturi de procuror stalinist, il dau in judecata pentru calomnie

Lucian Duta, fostul presedinte alCNAS, a declarat, marti, ca il va da in judecata pe premierul Victor Ponta pentru calomnie si i-a cerut acestuia sa renunte la comportamentul de tip stalinist. il dau.

ştiri de la Antena3

actualitate, 05:30

( 0,2205 seconds )