Studiul care arata efectele binefacatoare ale somnului. Ce se intampla cu celulele nervoase in timp ce dormim

Antena3 Antena3,

Creierul foloseste somnul ca metoda de eliminare a toxinelor acumulate de organism pe parcursul unei zile, arata un studiu al cercetatorilor americani prezentat de BBC News. Echipa de cercetatori considera ca. continuă pe Antena3

Imagini 3D de pe Marte. Fotografiile uimitoare care arata Marele Canion de pe Planeta Rosie

Un set de fotografii impresionante arata in detaliu Hebes Chasma, supranumit Marele Canion de pe Marte. Imaginile au fost realizate prin intermediul tehnologiei 3D de sonda Mars Express, lansata de Agentia.

Filmuletul emotionant care arata cea mai frumoasa latura a oamenilor

Unul dintre cele mai placute si puternice sentimente pe care un om il poate experimenta provine din ajutorul acordat semenilor sai. Filmuletul urmator, vizionat deja de milioane de oameni pe internet, arata ca.

Fotografia facuta din satelit care arata proportiile DEZASTRULUI. Sute de case au fost TOPITE de valul urias de lava

Vulcanul Kilauea situat in Hawaii erupe incontinuu de 30 de ani, insa in ultima perioada rabufnirile sale au fost mult mai violente si s-au indesit, spre disperarea localnicilor care si-au vazut casele.

ştiri din High-tech