Libnet.ro
UNICEF

01:05

Ce vanzari din afiliere au inregistrat 2Performant si Profitshare de Black Friday

Wall-Street Ro Wall-Street Ro,
Ce vanzari din afiliere au inregistrat 2Performant si Profitshare de Black Friday

In perioada 17-20 noiembrie 2016, vanzarile online realizate prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare cu ocazia sarbatorii de reduceri Black Friday au depasit pragul de 10 milioane de euro fara TVA). De partea cealalta, prin. continuă pe Wall-Street Ro

Profitshare: vanzari de peste 10 milioane de euro cu ocazia sarbatorii de reduceri de Black Friday

In perioada 17-20 noiembrie 2016, vanzarile online realizate prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare cu ocazia sarbatorii de reduceri Black Friday au depasit pragul de 10 milioane de euro fara TVA). Cu peste 200 de magazine.

Fashion Days Black Friday 2016: 56% din vanzari, de pe aplicatii mobile

Fashion Days , magazin online de fashion, a inregistrat de Black Friday comenzi in valoare de 17 milioane de lei, dublu fata de editia din 2015. Editia de anul acesta, desfasurata sub umbrela campaniei Rasfata-te de Black Friday, a avut.

evoMAG: vanzari de 3,6 milioane de euro de Black Friday

EvoMAG a livrat aproape trei sferturi dintre produsele comandate in promotia de Black Friday de anul acesta, in conditiile in care vanzarile au crescut cu 20% in aceasta perioada, ajungand la 3,6 milioane de euro. Faptul ca Black Friday 2016 a fost.

Bilant Black Friday la Quickmobile: Peste 500.000 de vizitatori unici si vanzari de 6 milioane de lei

Quickmobile , magazin online de tehnologie, a vandut, la editia de anul acesta a Black Friday , gadget-uri, dispozitive mobile si accesorii in valoare de 6 milioane lei. Intregul stoc pregatit de tech retailer in intervalul 18 - 20 noiembrie a fost.

FashionUP de Black Friday: de 3 ori mai multe vanzari decat in 2015

FashionUP, unul dintre principalii retaileri online de articole vestimentare din Romania, isi anunta rezultatele inregistrate de Black Friday. Campania s-a desfasurat de-a lungul unui weekend prelungit, incepand de pe 18 noiembrie, si a cuprins.

evoMAG a avut de Black Friday vanzari cu 20% mai mari ca anul trecut. Jumatate dintre clientii care au platit produsele cu cardul, au optat pentru rate

EvoMAG spune ca a livrat aproape trei sferturi dintre produsele comandate in promotia de Black Friday de anul acesta, in conditiile in care vanzarile au crescut cu 20% in aceasta perioada, ajungand la 3,6 milioane de euro.

Vola a avut vanzari de 1 milion de euro, de Black Friday

Valoarea vanzarilor brute inregistrate de agentia de turism Vola. ro a depasit 1 milion de euro, de Black Friday, potrivit unui comunicat trimis Redactiei.

Black Friday in Romania a cucerit si diaspora: din cate tari au fost comenzi

Black Friday si-a atins punctul culminant intre 18 si 20 noiembrie. Pe langa vanzari marile inregistrate in Romania, au fost clienti si din afara tarii.

Black Friday: Fashion Days spune ca a vandut dublu fata de 2015. Cel mai scump produs cumparat a fost o geanta de 6.500 lei

Fashion Days, retailerul cumparat in 2015 de eMAG, a avut vanzari de 17 milioane lei vineri, dublu fata de editia de anul trecut a Black Friday, Peste 55% dintre vanzari au venit de aplicatiile de mobil, ceea ce inseamna de trei ori mai mult decat anul trecut.

Black Friday 2016: PayU a inregistrat tranzactii in crestere cu 9%, fata de 2015, de Black Friday

Valoarea totala a platilor online inregistrate vineri in sistemul PayU, in intervalul orar 00. 00, cu ocazia Black Friday, a fost de 61,2 milioane lei, crestere de 22% fata de anul trecut, iar 34% din tranzactiile online au fost facute cu cardul, potrivit datelor remise Agerpres de procesatorul PayU.

actualitate, 01:05

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2112 seconds )