Cum te poate lasa un doctor fara permis. Cele 5 incercari prin care treci la schimbarea actului
Medicii pot sa ii lase pe soferii din Romania fara actul care atesta ca sunt apti sa se urce la volan. Este o decizie care a intrat in vigoare la inceput de 2019 si care a fost de curand pusa in practica si de catre cadrele medicale din tara. in acest sens, cu cateva zile . continuă pe Playtech
• Cod rutier 2019. Greseala banala care ii lasa pe soferi fara permis auto. in ultimele saptamani, sute de conducatori auto au ramas pietoni
Noul Cod Rutier a intrat in vigoare pe 12 octombrie 2019. Ce greseala banala ii poate transforma pe oameni din soferi in pietoni? in ultimele saptamani, eroarea s-a repetat de sute de ori. Cod rutier 2019. Greseala banala care ii lasa pe soferi fara permis auto Potrivit noului act normativ oficializat in vara acestui an, .
• GATA, S-A DECIS! Multi ROMANI vor ramane FARA PERMIS DE CONDUCERE! Daca SUFERI de una dintre aceste BOLI nu vei mai putea conduce NICIODATA
Soferii romani, in alerta! Mare atentie, daca te numeri printre cei care sufera de bolile descrise mai jos, e posibil sa ramai fara permis.
• Pensionara fara permis, prinsa conducand in comuna Cuza-Voda
O pensionara, in varsta de 66 de ani, a fost prinsa conducand fara permis la un control de rutina in comuna Cuza-Voda. in urma verificarilor efectuate, politistii au stabilit ca aceasta nu poseda.
• Masina care lasa Dacia fara replica: de ce pretul Ford Puma ii pune probleme
Multa vreme Dacia s-a bucurat de-o pozitie buna pe piata din Romania. Masinile ieftine au prins. Doar ca Ford Puma poate schimba regulile jocului, mai ales prin pret. Si prima tinta poate.
• Botosani: Un senator PNL a ramas fara permis dupa ce a fost prins conducand cu 105 kmh in localitate
Senatorul PNL Costel Soptica a ramas fara permisul de conducere dupa ce a fost prins de politistii rutieri din Dorohoi conducand cu 105 kmh in localitate, relateaza Mediafax. Parlamentarul a refuzat sa prezinte documentele si nu a semnat procesul verbal intocmit de oamenii legii.