Cine este Stefan W. Hell, cercetatorul de origine romana laureat al premiului Nobel pentru Chimie pe 2014

Antena3 Antena3,

Cercetatorul Stefan W. Hell, unul dintre cei trei laureati ai premiului Nobel pentru chimie pe 2014, s-a nascut pe 23 decembrie 1962, in Romania, la Arad, si este membru de onoare al Academiei Romane din anul. continuă pe Antena3

Victor Ponta, felicitari pe Facebook pentru cercetatorul de origine romana care a obtinut Nobelul pentru Chimie

Premierul Victor Ponta il felicita pe cercetatorul Stefan W. Hell, de origine romana, distins cu Premiul Nobel pentru Chimie, aratand ca munca depusa de acesta este de o valoare inestimabila pentru.

Cercetatorul de origine romana Stefan W. Hell, printre castigatorii Premiului Nobel pentru Chimie 2014

Premiul Nobel pentru Chimie din acest an a fost acordat cercetatorilor Eric Betzig SUA), Stefan W. Hell Germania) si William E. Moerner SUA), a anuntat, miercuri, Comitetul Nobel din cadrul Academiei regale.

Cercetatorul de origine romana Stefan W. Hell, laureat al premiului Nobel pentru Chimie 2014, alaturi de Eric Betzig si William E. Moerner

Cercetatorii Eric Betzig, Stefan W. Hell, William E. Moerner au primit, miercuri, premiul Nobel pentru chimie pe 2014, pentru descoperirile in domeniul microscopiei cu fluorescenta de super-rezolutie, a.

Stefan W. Hell, laureatul Nobel nascut in Romania: Imi place sa fiu om de stiinta

Cercetatorul german de origine romana Stefan W. Hell, unul dintre cei trei laureati ai premiului Nobel pentru chimie pe anul 2014, a declarat, intr-un scurt interviu realizat la putin timp dupa anuntul oficial al Academiei regale de stiinte din Suedia,.

Presedintele Academiei Romane, despre Nobelul pentru Chimie castigat de neamtul de origine romana Stefan Hell

Ionel Valentin Vlad, presedintele Academiei Romane, a declarat ca microscopul pe care l-a conceput Stefan W. Hell, unul dintre cei trei laureati ai premiului Nobel pentru chimie pe 2014, permite vizualizarea vietii la nivel molecular si reprezinta un pas urias pentru ca a spart o bariera.

Eric Betzig, Stefan W. Hell si William E. Moerner, laureatii premiului Nobel pentru chimie 2014

Cercetatorii Eric Betzig, Stefan W. Hell, William E. Moerner au primit, miercuri, premiul Nobel pentru chimie pe 2014, pentru descoperirile in domeniul microscopiei de super-rezolutie, informeaza.

Rivalul polonez pentru Allview: Cine este si ce vrea KrugerMatz intr-o piata deja plina

Stii de ce preferi iPhone, Coca-Cola sau masini nemtesti? Pentru ca sunt mai bune decat produsele rivale. Stii asta, insa, din materialele lor de marketing. Pe 7 octombrie, intr-o veche tipografie romaneasca, a debutat oficial marca KrugerMatz pe piata de telefoane, tablete si sisteme audio. Playtechpublica in exclusivitate un interviu cu fondatorul marcii. KrugerMatz exista din 2010 si este creatia lui Michal Leszek, care actualmente ocupa functia de director de marketing Lechpol. KrugerMatz este una dintre cele 10 marci pe care [].

ştiri de la Antena3