Libnet.ro
UNICEF

10:45

Cum explica Relu Fenechiu esecul privatizarii CFR Marfa.

România Liberă România Liberă,
Cum explica Relu Fenechiu esecul privatizarii CFR Marfa.

Fostul ministru Relu Fenechiu a declarat, marti, ca nu exista un vinovat pentru esecul privatizarii CFR Marfa, informeaza Mediafax. GFR nu s-a retras, s-a constatat imposibilitatea continuarii procesului. Eu nu vreau sa caut vinovati, acarul Paun. Daca va spun ca vinovate sunt bancile pentru ca nu au vrut sa transfere creditele inseamna ca am cauta un vinovat neaparat, daca va spun ca vinovat este Consiliul Concurentei ca nu a dat mai repede raspunsul, poate as fi nedrept cu cei de la . continuă pe România Liberă

Esecul privatizarii CFR Marfa nu a avut nici un impact asupra pietelor marti dimineata

Euro se tranzactiona marti dimineata la un curs de 4,459 lei, esecul privatizarii CFR Marfa neavand niciun impact pe piete. Acest fapt e confirmat si de un raport ING difuzat marti dimineata clientlor corporate. Privatizarea CFR Marfa a esuat, castigatorul licitatiei declarand ca a fost informat de Ministerul Transporturilor ca tranzactia nu s-a putut finaliza din cauza nerespectarii unor angajamente de catre autoritatile guvernamentale. Asa cum ne asteptam, acest lucru nu a avut nici un impact asupra pietelor in aceasta dimineata si credem ca un efect similar il va avea aprobarea foarte probabila de catre Comisia Europeana a noului Acord stand-by cu Romania la summit-ul ECOFIN de astazi, se arata in document.

Cine este Cristian Ghibu, noul Acar Paun gasit de Guvern pentru a justifica esecul privatizarii CFR Marfa

Guvernul Ponta bifeaza un al doilea esec major in privatizarea unei importante companii de stat. Dar, la fel ca si in cazul Oltchim, cand vinovatul de serviciu a fost gasit seful Oficiului pentru Privatizari de atunci, Remus Vulpescu, pentru procesul de privatizare a CFR Marfa, al carui esec a fost anuntat luni seara, cel aratat drept responsabilul este Cristian Ghibu, secretar de stat in Ministerul Transporturilor si totodata seful Comisiei de Privatizare a CFR Marfa, care a semnat contractul de privatizare cu castigatorul licitatiei. Ghibu, fost manager de stat si apoi privat al CFR, a ajuns in Ministerul Transporturilor la propunerea fostului ministru Relu Fenechiu, fiind considerat un apropiat al acestuia.

Cine a pierdut si cine a castigat din esecul privatizarii CFR Marfa. O paralela cu privatizarea Oltchim

Guvernul Romaniei nu stie sa faca privatizari. Acesta este mesajul pe care il primesc posibilii investitori straini, dupa doua incercari dezastruoase de privatizare a doua mari companii, Oltchim si CFR Marfa. Guvernul a bifat doua esecuri, unul ceva mai mare decat celalalt, intr-un singur an. Ca si in cazul Oltchim, incercarea de privatizare a CFR Marfa ridica o serie de semne de intrebare. De altfel, chiar sunt multe asemanari intre cele doua cazuri, pornind de la adjudecarea licitatiilor de catre niste investitori nesiguri din punct de vedere financiar pana la fuga de responsabilitate si gasirea unui Acar Paun.

Ramona Manescu, despre esecul privatizarii CFR Marfa: Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile contractuale

Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile contractuale in ceea ce priveste privatizarea CFR Marfa, a declarat ministru Ramona Manescu, in cadrul unei conferinte de presa care a avut loc.

Monica Macovei: Victor Ponta este vinovat de esecul privatizarii CFR Marfa

Europarlamentarul PDLMonica Macovei afirma ca premierul Victor Ponta este singurul vinovat de esecul privatizarii CFRMarfa. Victor Ponta a fost direct implicat in procesul de privatizare a companiei CFR.

Blaga: Propun motiune simpla pe tema privatizarii CFR Marfa.

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, marti, ca le va propune democrat-liberalilor ca PDL sa introduca o motiune simpla in Parlament pe tema privatizarii CFR Marfa care reprezinta un nou esec marca Victor Ponta, relateaza Mediafax. Din pacate, este un nou esec marca Victor Ponta si lucrul acesta era previzibil, pentru ca a fost o manareala de la cap la coada, intregul proces de privatizare, aduceti-va aminte cum s-au schimbat regulile in timpul jocului, pe parcurs au fost si datorii de .

Blaga: Propun motiune simpla pe tema privatizarii CFR Marfa. Cum ii raspunde Manescu.

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, marti, ca le va propune democrat-liberalilor ca PDL sa introduca o motiune simpla in Parlament pe tema privatizarii CFR Marfa care reprezinta un nou esec marca Victor Ponta, relateaza Mediafax. Din pacate, este un nou esec marca Victor Ponta si lucrul acesta era previzibil, pentru ca a fost o manareala de la cap la coada, intregul proces de privatizare, aduceti-va aminte cum s-au schimbat regulile in timpul jocului, pe parcurs au fost si datorii de .

Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni. ...

Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .

Fenechiu despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni. ...

Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .

Fenechiu despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni.

Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .

ştiri de la România Liberă

actualitate, 10:45

ştirile zilei

 
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,218 seconds )