eMAG a devenit cel mai valoros brand romanesc, depasind Dacia la primul loc in clasament
EMAG a devenit cel mai valoros brand romanesc, depasind valoarea de 1 miliard de euro, in crestere cu 29% fata de anul 2021, potrivit Brand Finance. De asemenea, este pentru prima data cand o companie din domeniul ecommerce se pozitioneaza pe primul loc in topul companiilor din Romania. eMAG marcheaza un simbolic schimb de stafeta . continuă pe B1 TV
• eMAG a devenit cel mai valoros brand romanesc, depasind Dacia la primul loc in clasament
EMAG a devenit cel mai valoros brand romanesc, depasind valoarea de 1 miliard de euro, in crestere cu 29% fata de anul 2021, potrivit Brand Finance. De asemenea, este pentru prima data cand o companie din domeniul ecommerce se pozitioneaza pe primul loc in topul companiilor din Romania. eMAG marcheaza un simbolic schimb de stafeta .
• eMAG devine cel mai valoros brand romanesc in clasamentul anual Brand Finance, depasind valoarea de 1 miliard de euro
EMAG devine cel mai valoros brand romanesc in clasamentul anual Brand Finance, depasind valoarea de 1 miliard de euro, in crestere cu 29% fata de anul trecut, si marcheaza, in premiera, pozitionarea pe primul loc in Romania a unei companii din domeniul ecommerce.