14:46

Fostul pilot de Formula 1 Michael Schumacher, in stare critica dupa accidentul suferit la schi

B1 B1,

Germanul Michael Schumacher se afla in stare critica, potrivit Centrului Medical Universitar din Grenoble, acolo un de a fost internat dupa accidentul suferit la schi, duminica, in statiunea franceza Meribel. El. continuă pe B1

Germanul Michael Schumacher se afla in stare critica, potrivit Centrului Medical Universitar din Grenoble, acolo un de a fost internat dupa accidentul suferit la schi, duminica, in statiunea franceza Meribel. El.

Michael Schumacher, in stare critica dupa accidentul suferit la schi. Viata fostului pilot de Formula 1 este in pericol

Fostul pilot de Formula 1 Michael Schumacher, care a suferit, duminica, un accident in statiunea franceza Meribel, se afla in stare critica, a anuntat Centrul Medical Universitar din Grenoble CHU), unde este.

Schumacher este in continuare in stare critica, in coma indusa

Fostul pilot de Formula 1 Michael Schumacher, care a fost ranit grav la cap intr-un accident suferit in statiunea franceza Meribel, este in continuare in stare critica, au anuntat medicii din Grenoble. Medicii.

Schumacher se afla in stare critica

Fostul pilot de Formula 1 Michael Schumacher, care a suferit ieri un accident in statiunea franceza Meribel, se afla in stare critica, a anuntat Centrul Medical Universitar din Grenoble CHU), unde este internat germanul, informeaza AFP.

Michael Schumacher, in stare critica dupa accidentul suferit duminica dimineata la schi

Fostul campion mondial la Formula 1 Michael Schumacher este in continuare in stare critica dupa accidentul suferit duminica dimineata la schi in Alpii Francezi, au anuntat duminica seara reprezentantii Spitalului Universitar din Grenoble, unde este internat fostul sportiv, potivit AFP. Michael Schumacher a suferit un traumatism cranian grav si era in coma la sosirea la spital, necesitand de urgenta o interventie neurochirurgicala, au aratat reprezentantii spitalului.

UPDATE Michael Schumacher, inca in coma si in stare critica. Medicii sunt rezervati si viata este in pericol

Michael Schumacher, de sapte ori campion mondial in Formula 1, a suferit duminica un accident la schi, o lovitura la cap destul de serioasa. Autoritatile franceze au anuntat initial ca fostul pilot a suferit un traumatism cranian grav, dar era constient siviata sa nu a fost pusa in pericol. Insa, duminica seara, presa franceza a anuntat ca starea germanului s-a deteriorat si ca el se afla in coma, fiind deja operat. Astazi la ora Romaniei 12:00 echipa medicala care se ingrijeste de starea lui Schumacher a sustinut o conferinta de presa. Medicii au explicat ca situatia pilotului ramane una critica si ca Schumacher se afla in coma artificiala sub anestezie generala. Echipa medicala nu a dorit sa se pronunte cu privire la evolutia ulterioara a pacientului Schumacher. Ramaneti cu noi pentru detalii legate de cea mai importanta cursa din viata lui Schumi.

UPDATE Michael Schumacher, inca in coma si in stare critica. Medicii sunt rezervati: Fara casca n-ar mai fi ajuns la spital

UPDATE Michael Schumacher, inca in coma si in stare critica. A fost operat a doua oara. Noi informatii de la spital la ora 12:00

Michael Schumacher, de sapte ori campion mondial in Formula 1, a suferit duminica un accident la schi, o lovitura la cap destul de serioasa. Autoritatile franceze au anuntat initial ca fostul pilot a suferit un traumatism cranian grav, dar era constient si viata sa nu a fost pusa in pericol. Insa, duminica seara, presa franceza a anuntat ca starea germanului s-a deteriorat si ca el se afla in coma, fiind deja operat. Luni dimineata, la primele ore a mai fost operat o data. Astazi la ora Romaniei 12:00 se va da un nou comunicat de la spital despre starea lui Schumi, ramaneti cu noi pentru detalii.

UPDATE Michael Schumacher in coma si in stare critica

Michael Schumacher, de sapte ori campion mondial in Formula 1, a suferit duminica un accident la schi, o lovitura la cap destul de serioasa. Autoritatile franceze au anuntat initial ca fostul pilot a suferit un traumatism cranian grav, dar era constient si viata sa nu a fost pusa in pericol. Insa, duminica seara, presa franceza a anuntat ca starea germanului s-a deteriorat si ca el se afla in coma, fiind deja operat.

ştiri de la B1

actualitate, 14:46

( 0,2004 seconds )