Generatiile mai tinere cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Experientele online capteaza tot mai mult atentia consumatorilor, in special pe cea a generatiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023, potrivit Agerpres. continuă pe Adevărul
• Studiu Deloitte: generatiile mai tinere cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Experientele online capteaza tot mai mult atentia consumatorilor, in special pe cea a generatiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023. Jumatate dintre respondentii din Generatia Z si Millennials cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline si afirma ca petrec mai mult timp interactionand cu alte persoane pe retelele de socializare decat in lumea reala. in acelasi timp, doar 20% dintre respondentii Generatiei X, Baby Boomers si Matures sunt de aceeasi parere si au acest comportament.
• Studiu Deloitte: Generatiile mai tinere prefera experientele online
Experientele online capteaza tot mai mult atentia consumatorilor, in special pe cea a generatiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023. Jumatate dintre respondentii din Generatia Z si Millennials cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline si afirma ca petrec mai mult timp interactionand cu alte persoane pe retelele de socializare decat in lumea reala.