Libnet.ro
UNICEF

15:00

Industria Auto

Libnet Ro
Xiaomi inregistreaza un succes rasunator cu modelul electric SU7: Peste 70.000 de comenzi inaintea lansarii

Xiaomi inregistreaza un succes rasunator cu modelul electric SU7: Peste 70.000 de comenzi inaintea lansarii

Compania chineza Xiaomi face un pas hotarat in industria auto prin lansarea modelului electric SU7 .

Gigantii din industria auto care o lasa mai moale cu masinile electrice. Se revine la benzina, vanzarile sunt clare

Intr-o perioada marcata de incertitudini economice si tehnologice, gigantii auto americani, General Motors GM) si Ford, sunt nevoiti sa-si reevalueze strategiile de crestere. Cu o incetinire notabila a cererii pentru vehicule electrice EV), ambele companii sunt acum orientate spre consolidarea segmentului lor principal de vehicule pe benzina, de unde provin majoritatea profiturilor. Cauzele incetinirii adoptiei .

Cum scazi consumul masinii cu pana la 25%, detaliul pe care putini soferi il cunosc. Detaliul de pe masina care te costa scump

Expertii in industria auto atrag atentia asupra unui aspect adesea neglijat de proprietarii de autovehicule: efectul accesoriilor suplimentare asupra consumului de combustibil. Potrivit specialistilor de la CarShop, renuntarea la anumite elemente precum portbagajele de plafon sau suporturile pentru biciclete poate reduce consumul de carburant cu pana la 25%. Aceste adaugiri externe pot diminua aero-eficienta masinii, .

Ce sanse au in Europa cele mai mici masini din lume

Kei cars sunt mai mici decat un Matiz, sunt patratoase, dar neobisnuit de inalte. Au avut succes in Japonia, ajutate si de subventii, dar si de un context special. Au fost voci importante din industria auto care au spus ca aceste masinute pot pe viitor sa se vanda in volume mari si in Europa.

Dacia unica de 150 CP cu dotari premium si lux: Bolidul romanesc de pe vremea lui Ceausescu care a fost sa nu mai fie

In anii 80, industria auto din Romania a incercat sa se alinieze standardelor occidentale prin productia unui model de Dacia ce nu avea sa ajunga niciodata pe piata larga. Dacia 1310 TS, un automobil de 150 de cai putere, a fost conceputa ca o masina de lux, destinata exclusiv exportului, si a reprezentat un simbol .

Trucurile prin care soferii pot reduce consumul de carburant cu 15-25%: Atentie la aceste detalii

Expertii din industria auto au venit cu o serie de recomandari utile pentru soferii care urmaresc reducerea consumul de carburant.

Concedierile de la Tesla, dovada unor probleme mai grave in piata producatorilor de masini electrice. Decizia lui Elon Musk

Recent, Tesla s-a alaturat seriei de companii care au anuntat concedieri pe scara larga, un semnal al problemelor ce pot depasi cadrul intern al companiei si ar putea indica o presiune mai ampla in industria vehiculelor electrice. Informatia initiala, raportata de Electrek si ulterior confirmata de Reuters, Washington Post si New York Times, indica faptul .

Industria auto se confrunta cu schimbari odata cu aparitia si cresterea vanzarilor de masini electrice

Dupa o redresare puternica inregistrata in 2023, analistii prognozeaza o scadere a numarului de inmatriculari auto la 1. 9% ca urmare a diminuarii cheltuielilor de consum - in special in China si Europa - si a unei cresteri economice globale sub nivelul asteptarilor.

Cancelarul Scholz la Beijing echilibristica politica si China Speed in industria auto germana

Sambata, cancelarul Olaf Scholz face o vizita de stat in China. El e insotit de sefii Mercedes, BMW si Volkswagen, care vor sa arate ca joaca pe picior de egalitate cu chinezii, la cea mai importanta intalnire din industrie a anului, Salonul Auto de la Beijing. Iar VW, cel mai mare producator de automobile din Germania, lanseaza noi investitii, de miliarde, in China.

Porturile din Europa, sufocate de masini. Cum s-au transformat in cimitire de masini

Porturile europene se confrunta cu un adevarat blocaj din cauza sutelor de mii de masini importate, care le transforma practic in imense parcari. Aceasta situatie survine pe fondul unei incetiniri a vanzarilor si a problemelor logistice crescande in industria auto. Porturile, parcari uriase de masini Oficialii din porturi si din sectorul auto au identificat acumularea .

Varianta de Dacia Logan care ar fi putut salva planeta inainte de Tesla. Cand a fost creata versiunea ECO2, de ce nu o vezi pe strazi

Grupul Renault a fost un pionier in drumul spre sustenabilitate, cu mult inainte ca ideea de vehicule electrice sa devina o norma in industria auto. Printre experimentele lor verzi timpurii se numara un prototip interesant, care a avut potentialul de a schimba modul in care privim transportul ecologic: Dacia Logan ECO2. Aceasta a fost o .

Prima masina electrica cu 1.000 de kilometri de autonomie vine din China. Cat costa IM Motors L6, alternativa ieftina si buna la Tesla Model 3

Industria auto electrica este martora unui moment de cotitura prin lansarea modelului L6 de la IM Motors, o marca apartinand gigantului auto chinez SAIC. Aceasta masina electrica promite o autonomie revolutionara de peste 1. 000 de kilometri, bazandu-se pe tehnologia avansata a bateriilor solide. Disponibila incepand cu luna mai in China, L6 este destinata sa redefineasca .

Am putea inchide uzine, daca ii chemati pe chinezi sa produca masini - Avertismentul unui sef influent din industria auto

Daca in Italia chinezii vor ajunge sa produca masini, grupul ce detine si marca Fiat ar putea fi fortat sa ia decizii dure si chiar sa inchida uzine, a avertizat Carlos Tavares, sef al Stellantis. El a spus ca daca va exista presiune vor trebui luate decizii nepopulare. Tavares este unul dintre cei mai influenti sefi din industria auto, conducand un grup ce are aproape 200 miliarde euro cifra de afaceri pe an.

Analiza Allianz Trade: Industria auto se confrunta cu o schimbare de paradigma odata cu aparitia si cresterea vanzarilor de masinielectrice

Dupa o redresare puternica inregistrata in 2023, analistii prognozeaza o scadere a numarului de inmatriculari auto la 1. 9% ca urmare a diminuarii cheltuielilor de consum - in special in China si Europa - si a unei cresteri economice globale sub nivelul asteptarilor. inmatricularile de autoturisme noi au inregistrat o redresare semnificativa anul trecut, pe masura ce intreruperile lantului de aprovizionare cauzate de criza Covid s-au atenuat, iar cererea stagnata a fost deblocata. in plus, avansul economic, a determinat o crestere a vanzarilor pentru vehiculele electrice. Astfel, numarul total de inmatriculari auto la nivel mondial a crescut cu +11,3%, ajungand la aproape 88 de milioane, sub nivelul de dinaintea pandemiei. Cele mai mari trei piete auto - China, SUA si Europa - au inregistrat cresteri cu +11,9%, +12,5% si, respectiv, +17,2% in 2023.

Tavares: Masinile electrice nu sunt o solutie universala. Ce trebuie schimbat la baterii pentru a le face mai atractive

CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, avertizeaza impotriva unei abordari dogmatice cand vine vorba de masinile electrice, seful unuia dintre cele mai mari grupuri din industria auto fiind de parere ca EV-urile nu reprezinta solutia universala pentru.

Tesla se duce in cap, pe bursa. Cat de justificat e sa crezi ca viitorul masinilor electrice a murit?

Industria auto se pregateste de ani buni pentru un viitor electric, unul mai putin poluant. Doar ca drumul spre acolo nu e lipsit de denivelari. Mai mult, diverse stiri din domeniu alimenteaza temerile legate de posibilitatea ca un parc auto global complet electric sa se dovedeasca a fi doar un vis frumos.

CEO-ul Stellantis: Industria auto trebuie sa reduca la jumatate greutatea bateriilor vehiculelor electrice in urmatorul deceniu

Industria auto va trebui sa reduca greutatea bateriilor vehiculelor electrice cu 50% in urmatorii 10 ani pentru a face electrificarea semnificativa din punct de vedere ecologic, a declarat ieri directorul general al grupului Stellantis.

Reuters: Industria auto trebuie sa reduca la jumatate greutatea bateriilor vehiculelor electrice in urmatorul deceniu

Industria auto va trebui sa reduca greutatea bateriilor vehiculelor electrice cu 50% in urmatorii 10 ani pentru a face electrificarea semnificativa din punct de vedere ecologic, a declarat miercuri directorul general al grupului Stellantis.

Reuters: Industria auto trebuie sa reduca la jumatate greutatea bateriilor vehiculelor electrice

Industria auto va trebui sa reduca greutatea bateriilor vehiculelor electrice cu 50% in urmatorii 10 ani pentru a face electrificarea semnificativa din punct de vedere ecologic, a declarat miercuri directorul general al grupului Stellantis.

Ce este un facelift auto si de ce este necesar?

Intr-o piata auto in continua schimbare, unde inovatia si adaptabilitatea sunt elemente cheie, conceptul de facelift auto devine din ce in ce mai relevant. Aceasta practica este din ce in ce mai utilizata de catre producatorii de automobile pentru a revigora si a actualiza modelele existente. in acest articol, vom explora ce inseamna de fapt un facelift auto, de ce este folosit si cum functioneaza acest proces. Ce inseamna facelift auto? in industria auto, conceptul de facelift este utilizat pentru a descrie modificarile estetice sau tehice aduse autovehiculelor. Modificarile pot implica transformarea aspectului interior, exterior si a aspectelor tehnologice ale autovehiculului, rezultand un produs mai atragator si competitiv fata de oferta existenta in piata. Acest proces este realizat, de obicei, pentru modelele populare, cu succes pe piata, pentru a le mentine atractivitatea si relevanta in randul consumatorilor. Atunci cand vorbim despre autovehiculele cu facelift, acestea pot fi o optiune atractiva si pentru cei care cauta masini second-hand. De obicei, masinile cu facelift isi pastreaza o valoare mai buna decat cele care nu au beneficiat de astfel de actualizari, deoarece au un aspect mai proaspat si tehnologie mai recenta. Ce presupune un facelift auto? Modificari ale exteriorului: intrucat exteriorul reprezinta unul dintre aspectele importante in alegerea unui autovehicul, majoritatea producatorilor opteaza pentru modificari ale caroseriei. Astfel, printre imbunatatirile exterioare se numara modificarea amortizoarelor si barei de protectie, a farurilor, stopurilor si a grilelor radiatorului. Modificari ale interiorului: interiorul autovehiculelor poate suferi transformari minore sau semnificative. Acestea pot consta in noi optiuni pentru designul interior sau al grilelor de ventilatie, si uneori, pot implica un nou volan. in cazul schimbarilor majore, tabloul de bord poate fi complet modificat, iar caracteristici suplimentare precum iluminarea sau sistemele de divertisment ar putea fi adaugate sau imbunatatite. Modificari tehnice: faceliftul auto poate implica imbunatatiri ale motorului, cutiei de viteze, sistemelor de control si caracteristicilor de siguranta. Schimbarile pot varia de la introducerea motoarelor mai prietenoase cu mediul si optiunilor electrice. imbunatatirile specifice depind de tipul de autovehicul, precum adaugarea modurilor de conducere sportive pentru modelele de performanta sau cresterea capacitatii bateriei pentru vehiculele electrice pentru a imbunatati autonomia sau accesibilitatea.

actualitate, 15:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2501 seconds )