O judecatoare din Arad este audiata la DNA Timisoara pentru luare de mita.

România Liberă România Liberă,
O judecatoare din Arad este audiata la DNA Timisoara pentru luare de mita.

O judecatoare din judetul Arad este audiata, luni, la sediul DNA Timisoara, pentru luare de mita in forma continuata. Judecatoarea este suspectata ca a cerut bani pentru a pronunta o sentinta favorabila intr-un proces de punere in posesie, afirma surse din randul anchetatorilor, conform Mediafax. Potrivit unor surse din randul anchetatorilor, judecatoarea Florita Bolos de la Judecatoria Ineu, din judetul Arad, este cercetata pentru luare de mita in forma continuata, ea fiind audiata, luni, la . continuă pe România Liberă

O judecatoare din Arad, audiata la DNA pentru luare de mita

O judecatoare din Arad, suspectata ca a cerut bani pentru a pronunta o sentinta favorabila intr-un proces de punere in posesie, este audiata, luni, la DNA Timisoara. Judecatoarea Florita Bolos, de la.

MAE: Situatia din Istanbul este relativ calma

Ministerul Afacerilor Externe MAE) informeaza ca situatia din Istanbul este relativ calma.

O judecatoare din Ineu, prinsa de procurorii DNA in timp ce lua mita

O judecatoare din judetul Arad a fost retinuta dupa ce a fost prinsa in flagrant luand mita. Este vorba despre judecatoarea Florita Bolos, de la Judecatoria Ineu, care a fost retinuta, in cursul zilei de astazi, de cei de la Directia Nationala Anticoruptie.

Primarul din Istanbul este dispus sa renunte la anumite parti din proiectul de amenajare a Pietei Taksim

Primarul din Istanbul Kadir Topbas s-a declarat pregatit, sambata, sa renunte la anumite parti ale proiectului de amenajare a Pietei Taksim, aflat la originea unei miscari de protest ce il vizeaza, de peste.

Cancer osos la fosila unui om din Neanderthal: Este cea mai veche tumoare gasita la o fosila de om (FOTO)

Oamenii de stiinta au facut o descoperire importanta in ceea ce priveste fosila unui om din Neanderthal, veche de 120. 000 de ani, potrivit BBC. Acestia au descoperit ca omul suferea de cancer osos, dupa ce au.

ştiri de la România Liberă