22:30

PSD, despre eurodeputatul german Elmar Brok, care si-a declarat sustinerea pentru Klaus Iohannis: Un antiroman/ Cel care s-a raportat la romani ca la niste animale

Mai multi reprezentanti PSD au transmis in acest weekend comunicate de presa in care critica faptul ca prezidentiabilul ACL Klaus Iohannis s-a afisat alaturi de europarlamentarul german Elmar Brok. Social-democratii spun despre eurodeputatul german, care si-a declarat sustinerea pentru candidatura lui Iohannis la Presedintie, ca este cel care a cerut amprentarea romanilor care calatoresc in UE, un antiroman si ca s-a raportat la romani ca la niste animale. Reamintim ca, la inceputul acestui an, Elmar Brok a fost calificat drept nazist de catre premierul Victor Ponta, care si-a cerut ulterior scuze, dupa ce presedintele Parlamentului European, socialistul german Martin Schulz, a denuntat afirmatiile sale. continuă pe Hotnews

Atacuri de campanie: PSD, despre eurodeputatul german Elmar Brok, care il sustine pe Klaus Iohannis: Un antiroman/ S-a raportat la romani ca la niste animale

Mai multi reprezentanti PSD au transmis in acest weekend comunicate de presa in care critica faptul ca prezidentiabilul ACL Klaus Iohannis s-a afisat alaturi de europarlamentarul german Elmar Brok. Social-democratii spun despre eurodeputatul german, care si-a declarat sustinerea pentru candidatura lui Iohannis la Presedintie, ca este cel care a cerut amprentarea romanilor care calatoresc in UE, un antiroman si ca s-a raportat la romani ca la niste animale. Reamintim ca, la inceputul acestui an, Elmar Brok a fost calificat drept nazist de catre premierul Victor Ponta, care si-a cerut ulterior scuze, dupa ce presedintele Parlamentului European, socialistul german Martin Schulz, a denuntat afirmatiile sale.

Elmar Brok, presedintele comisiei de politica externa din Parlamentul European: Victor Ponta m-a rugat sa-l iert, dar n-am devenit prieteni

Sosit la Sibiu, la finele saptamanii trecute, pentru a-si arata sustinerea fata de candidatura lui Klaus Iohannis la Presedintia Romaniei, Elmar Brok, seful Comisiei de politica externa din Parlamentul European, a vorbit, intr-un interviu acordat cotidianului Adevarul, despre integrarea europeana a Republicii Moldova, despre regimul imigrantilor in tarile membre UE, dar si despre candidatii la alegerile prezidentiale din Romania.

Elmar Brok, presedintele comisiei de politica externa din Parlamentul European: Ponta m-a rugat sa-l iert, dar n-am devenit prieteni

Elmar Brok, presedintele Comisiei de politica externa din Parlamentul European: Ponta m-a rugat sa-l iert, dar n-am devenit prieteni

Elmar Brok, presedintele Comisiei de politica externa din Parlamentul European: Victor Ponta m-a rugat sa-l iert, dar n-am devenit prieteni

O noua gafa marca Iohannis: Candidatul ACL s-a mandrit cu sustinerea germanului Elmar Brok, cel care cerea amprentarea romanilor

Klaus Iohannis continua sirul gafelor. De aceasta data, candidatul ACL la prezidentiale s-a mandrit cu sustinerea oficialului european Elmar Brok, politicianul care, la inceputul acestui an, ceruse amprentarea.

O noua gafa marca Iohannis: Candidatul ACL se mandreste cu sustinerea germanului Elmar Brok, cel care cerea amprentarea romanilor (VIDEO)

Elmar Brok: Sprijin DIN CONVINGERE candidatura lui Iohannis. Asemenea multora de la Bruxelles

Elmar Brok, presedintele Comisiei pentru Afaceri Externe din Parlamentul European, l-a comparat, vineri, pe Klaus Iohannis cu Konrad Adenauer, primul cancelar federal al Germaniei, si a afirmat ca sprijina, asemenea multora de la Bruxelles, candidatura lui Iohannis la Presedintie.

Elmar Brok, din Parlamentul European, la Sibiu: Politica secolului XXI trebuie sa fie diferita de cea a secolului XIX

Presedintele Comisiei pentru Afaceri din Parlamentul European, Elmar Brok, a fost vineri oaspetele de onoare al primarului Sibiului, Klaus Iohannis. Cei doi au sustinut o conferinta de presa in sala de conferinte a Primariei.

Elmar Brok, membru al Parlamentului European, la Sibiu: Politica secolului XXI trebuie sa fie diferita de cea a secolului XIX

ştiri din Politica

actualitate, 22:30