10:30

Atacuri de campanie: PSD, despre eurodeputatul german Elmar Brok, care il sustine pe Klaus Iohannis: Un antiroman/ S-a raportat la romani ca la niste animale

Mai multi reprezentanti PSD au transmis in acest weekend comunicate de presa in care critica faptul ca prezidentiabilul ACL Klaus Iohannis s-a afisat alaturi de europarlamentarul german Elmar Brok. Social-democratii spun despre eurodeputatul german, care si-a declarat sustinerea pentru candidatura lui Iohannis la Presedintie, ca este cel care a cerut amprentarea romanilor care calatoresc in UE, un antiroman si ca s-a raportat la romani ca la niste animale. Reamintim ca, la inceputul acestui an, Elmar Brok a fost calificat drept nazist de catre premierul Victor Ponta, care si-a cerut ulterior scuze, dupa ce presedintele Parlamentului European, socialistul german Martin Schulz, a denuntat afirmatiile sale. continuă pe Hotnews

PSD, despre eurodeputatul german Elmar Brok, care si-a declarat sustinerea pentru Klaus Iohannis: Un antiroman/ Cel care s-a raportat la romani ca la niste animale

Mai multi reprezentanti PSD au transmis in acest weekend comunicate de presa in care critica faptul ca prezidentiabilul ACL Klaus Iohannis s-a afisat alaturi de europarlamentarul german Elmar Brok. Social-democratii spun despre eurodeputatul german, care si-a declarat sustinerea pentru candidatura lui Iohannis la Presedintie, ca este cel care a cerut amprentarea romanilor care calatoresc in UE, un antiroman si ca s-a raportat la romani ca la niste animale. Reamintim ca, la inceputul acestui an, Elmar Brok a fost calificat drept nazist de catre premierul Victor Ponta, care si-a cerut ulterior scuze, dupa ce presedintele Parlamentului European, socialistul german Martin Schulz, a denuntat afirmatiile sale.

ştiri din Politica

actualitate, 10:30

( 0,2341 seconds )