12:30

TRAGEDIE in Braila! S-a aruncat in gol de la etajul 9. Este vorba chiar de...

B1 B1,

O fetita din Braila, in varsta de 13 ani, s-a aruncat in gol de la etajul 9 al blocului in care locuieste, aceasta ajungand in stare critica la Spitalul Judetean. Copila s-ar fi certat cu mama ei, iar. continuă pe B1

Valer Dorneanu, dupa declaratiile Cristinei Tarcea: Fiecare e raspunzator pentru comentariile lui. Nu comentez declaratiile altora, mai ales cnd este vorba despre personalitati pe care eu le si respect

Presedintele Curtii Constitutionale, Valer Dorneanu, a declarat pentru HotNews. ro ca singura declaratie pe care o are legat de completurile de cinci judecatori este cuprinsa in decizia CCR. El a raspuns astfel intrebat despre declaratiile Cristinei Tarcea, care spunea ca a discutat cu Valer Dorneanu in legatura cu decizia CCR privind completurile, iar discutia a avut loc pe intuneric, fiind pusa sa isi lase telefonul in anticamera. Valer Dorneanu a spus ca nu comenteaza declaratiile altora, mai ales cand este vorba despre personalitati pe care el le respecta.

Victor Ciorbea, dupa ce sefa instantei supreme a amenintat ca va face publice discutii interesante cu el: Nu am avut n viata mea vreo discutie cu dnsa, ne-am salutat si att. Sa spuna despre ce este vorba, dar sa spuna adevarul

Avocatul Poporului, Victor Ciorbea, sustine ca nu a avut niciodata vreo discutie cu presedintele instantei supreme, Cristina Tarcea, si ca singura interactiune cu aceasta a fost la comisiile juridice, cand doar s-au salutat. Sa spuna despre ce este vorba, dar e bine sa spuna adevarul, a declarat Victor Cirorbea, pentru HotNews. ro. Presedintele instantei supreme a acuzat miercuri atacuri ale politicului asupra sistemului judiciar si a invocat si discutii interesante pe care spune ca le-a avut cu seful Curtii Constitutionale si cu Avocatul Poporului.

ştiri de la B1

actualitate, 12:30

( 0,2164 seconds )