Libnet.ro

14:45

Unirii Soferul

Libnet Ro
Accident teribil in Bucuresti. Un om al strazii a fost spulberat de o masina langa Piata Unirii

Un accident grav a avut loc in Bucuresti, miercuri dimineata, in apropiere de Piata Unirii, unde un om al strazii a fost spulberat de o masina. Barbatul obisnuia sa stea intins pe drum Martorii spun ca victima era intinsa pe sosea, iar soferul nu a putut sa evite impactul, conform stirileprotv.

Ce au gasit politistii in masina unui barbat beat si drogat, in Braila. Ar fi fiul unui cunoscut om de afaceri

Un barbat a fost oprit in trafic, miercuri seara, de politistii din Braila si au constat ca omul avea permisul suspendat si consumase alcool si droguri, iar oamenii legi au confiscat obiectele scumpe pe care le avea in masina. Conducea baut, drogat si fara permis Barbatul a fost oprit pe strada Unirii din Braila, iar in urma verificarilor politistii au constatat ca soferul avea permisul suspendat, conform stirileprotv.

Un sofer marocan cu antecedente penale a fugit dupa ce-a accidentat cu masina o femeie pe trecerea de pietoni

Aflat la volanul masinii sale, un sofer marocan in varsta de 23 de ani a lovit o femeie pe o trecere de pietoni din sectorul 3 al Capitalei si a fugit de la locul accidentului. Soferul se deplasa cu masina pe Splaiul Unirii in momentul in care a lovit-o pe femeia care traversa strada regulamentar. S-a oprit cateva minute langa victima sa, dupa care a fugit de la locul accidentului. Nu a reusit sa ajunga prea departe, pentru ca politistii i-au luat urma rapid, cu ajutorul martorilor.

Un sofer beat si drogat a lovit doua femei in Popesti Leordeni. Una dintre victime a decedat, soferul a fost retinut

La data de 2 septembrie Inspectoratul de Politie al Judetului Ilfov a fost sesizat cu privire la faptul ca, pe strada Unirii, din localitatea Popesti Leordeni, un autoturism a lovit o femeie si 5 autoturisme, parcate pe partea carosabila. Ulterior s-a constatat ca este vorba de doua victime.

Un sofer beat a ajuns cu masina in raul Dambovita. Barbatul a avut o alcoolemie de 0,83 mgl

In cursul zilei de vineri, o masina a ajuns in raul Dambovita. Incidentul a avut loc pe Splaiul Independentei, in dreptul Curtii de Apel Bucuresti. Un sofer beat a ajuns cu masina in raul Dambovita Potrivit informatiilor existente, soferul era singur in masina. Acesta a reusit sa iasa singur din autoturism. Politistii l-au testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind 0. 83 mgl. Traficul rutier este restrictionat pe Splaiul Independentei, banda 3 de circulatie, sensul dinspre Piata Natiunile Unite catre Piata Unirii, scrie Digi24.

Modalitatea incredibila prin care Catalin Cazacu se motiveaza sa munceasca: Dupa 15 minute de plans imi dau seama ca am rate la banca si sunt sarac

Catalin Cazacu prezinta matinalul alaturi de Natalia Mateut si Andrei Stefanescu la Antena Stars. Campionul la motociclism se trezeste in fiecare zi la 6 dimineata. Catalin Cazacu se motiveaza singur pentru a munci Chiar daca este pilot de curse, Catalin Cazacu nu e specializat in motorsport. Pe diploma sa scrie ca e fotbalist. Am terminat liceul sportiv si pe diploma mea de Bac, specializarea mea era fotbalist. Nu era sectia de motociclism. Am o repulsie insa fata de fotbal. Stiu de ce nu sunt campion mondial la motociclism, dar nu stiu de ce Romania nu e campioana mondiala la fotbal, spunea la un moment dat fostul iubit al Ramonei Olaru, potrivit Libertatea. in urma cu ceva timp, el a preluat rolul de prezentator la Antena Stars, dupa ce a avut mai multe proiecte in televiziune. Catalin Cazacu a povestit in cadrul unui interviu acordat recent cum se motiveaza sa munceasca. in fiecare zi, el se trezeste la 6 dimineata pentru a ajunge la matinalul pe care il prezinta. Ritualul este acelasi. Ma ridic si ma pun in fund. in primul rand, cand a sunat ceasul, trebuie sa sar in secunda aia din pat, pentru ca daca nu am sarit este sfarsitul Lumii. Apoi stau vreo 15 minute si plang. Deci plang. Stii desenul cu Sandy Bell, aia care plangea de ii sareau lacrimi siroaie? Asa plang eu de imi sar lacrimile. Dupa 15 minute de plans imi dau seama ca am rate la banca, sunt sarac, si dupa aia ma ridic si ma duc la munca pentru ca imi dau seama ca or sa ma dea afara si nu o sa mai am cu ce sa platesc. Asa ca este o motivatie foarte buna sa te ridici din pat. Catalin Cazacu se considera o persoana norocoasa Prezentatorul se considera un norocos, pentru ca are o echipa cu care lucreaza foarte bine, astfel ca pe micul ecran, totul se vede foarte bine, iar telespectatorii sunt incantati de ceea ce vad. Am o producatoare care cred ca in fiecare zi isi blesteama zilele. A trecut de mult etapa in care imi tipa in casca. imi taie microfonul de nu stiu cate ori. Nu luam pauza cand ne zice pentru ca noi mai avem ceva de spus. Suntem niste profesionisti adevarati. Zoia, producatoarea mea, stie ca daca pana la ora 6:30 nu am aparut online pe whats app sau in social media, stie sa trimita soferul la mine acasa. Eu am alarma care suna la 6:00, dar mai am o gramada de alarme puse ulterior si mai am una la 6:10 care trebuie sa sune tot timpul tare. Pe aia o pun in fiecare seara pentru ca nu mai am cand sa o mai setez. intr-o noapte, mai mahmur asa, in loc de ora 6:10, am pus-o la 1:10. Acum ceasul a sunat, eu m-am trezit, m-am ridicat din pat, mi-am facut plansul, m-am dus in baie, mi-am facut dus, apoi m-am dus la frigider, mi-am facut de mancare, apoi am deschis televizorul. Cand am deschis televizorul mi s-a parut ceva suspect, dar era Ziua Unirii si cand am vazut ca nu sunt stirile mi-am zis ca ia uite ce noroc pe toti, numai eu nu am liber, eu sunt singurul prost care merge la munca. Am mai injurat un pic si apoi am dat sa iau telefonul si sa plec. Cand iau telefonul1:45, a mai spus amuzat Cazacu.

Turistii greci care au fost implicati in accidentul de autocar de la Pasajul Unirii dau vina pe statul roman

Soferul de origine greaca, ce a condus autocarul in ziua accidentului produs in 23 decembrie 2022 la intrarea in Pasajul Unirii din Bucuresti, este reprezentat de avocatul Alecsandu Mateescu, care sustine ca se afla in posesia unor informatii destul de certe cum ca pasageri raniti ar vrea sa inainteze actiuni in urma vatamarilor suferite.

Primele declaratii ale soferului care a ramas blocat in Pasajul Unirii. Ce s-a intamplat

Soferul care a ramas blocat cu camionul in Pasajul Unirii a spus ca nu a vazut limitatorul de inaltime amplasat inainte de intrarea in pasaj, motiv pentru care a avut loc incidentul.

Ce spune soferul care a ramas blocat cu camionul in Pasajul Unirii

Soferul camionului care s-a blocat, joi, in Pasajul Unirii, spune ca nu a vazut limitatorul de inaltime amplasat inainte de intrarea in tunel.

Camionul care s-a blocat in Pasajul Unirea avea modificari neomologate la suprastructura metalica

Un camion s-a blocat, joi dimineata, in Pasajul Unirii din Bucuresti. Soferul a fost amendat, iar Politia rutiera a suspendat certificatul de inmatriculare al vehiculului. Placutele de inmatriculare au fost luate de politisti. Ca urmare a incidentului provocat astazi, 12 ianuarie a. c. , in Pasajul Unirii de un sofer care conducea o autoutilitara a carei inaltime .

Soferul care a blocat Pasajul Unirii avea camionul modificat. Politia l-a amendat

Camionul care a ramas blocat, joi, in Pasajul Unirii, are caroseria modificata, iar soferul acestuia a fost amendat pentru nerespectarea legislatiei rutiere, a transmis Primaria Sectorului 4, intr-un comunicat citat de Agerpres.

LIVE UPDATE Un nou accident in Pasajul Unirii

UPDATE, ora 12:06: Soferul autospecialei blocate in Pasajul Unirii a primit amenzi in valoare totala de aproape 3. 000 de lei. Politistii au ridicat placutele de inmatriculare ale autospecialei. Vehiculul mai poate ridicat doar cu o platforma. UPDATE, ora 11:37: Politistii au reusit sa scoata autospeciala din pasaj, dupa aproximativ 40 de minute. A fost nevoie .

Un camion a ramas blocat in Pasajul Unirii din Bucuresti |Soferul a fost amendat de doua ori

Un camion a ramas blocat in interiorul Pasajului Unirii, din Capitala, traficul fiind restrictionat pe banda 1 de circulatie.

Turistii greci raniti la Pasajul Unirii din Bucuresti nu se resemneaza: dau in judecata autoritatile locale

Turistii greci din autocarul implicat in accidentul de la Pasajul Unirii din Capitala vor da in judecata autoritatile responsabile din Bucuresti si agentiile de turism, mentioneaza publicatia in. gr. Una dintre pasagerele autocarului, Maria Thersiti, a mentionat: Ne opream la fiecare 2,5 ore sau asa ceva, in functie de locul unde gaseam urmatoarea parcare, si pauza era de 20 de minute. Avand in vedere starea drumului, soferul mergea incet, am inteles cu totii asta, citeaza stiripesurse. ro.

Presa greceasca scrie despre accidentul din Pasajul Unirii: Autoritatile investigheaza daca soferul a setat corect datele in GPS

Presa din Grecia scrie despre accidentul care a avut loc in urma cu cateva zile la Pasajul Unirii. Autoritatile romane investigheazi daca soferul autocarului a introdus corect datele in GPS.

Soferul autocarului cu turisti greci, primele declaratii: Nu credeam ca va iesi cineva in viata

Conducatorul autocarului care a intrat, vineri, 23 decembrie, in limitatorul de inaltime de la Pasajul Unirii din Capitala, a afirmat pentru presa greaca, prin intermediul avocatului, ca nu a vazut indicatorul de la intrarea in pasaj.

Soferul autocarului accidentat la Pasajul Unirii, primele declaratii. Ce a scos la iveala autopsia turistului grec mort

Iata primele declaratii ale soferului autocarului implicat in accidentul teribil de la Pasajul Unirii! Acesta a subliniat pentru presa elena ca nu a existat niciun semn care sa ii indice o problema in zona aceea din pasaj. De asemenea, conducatorul auto a crezut imediat dupa impact ca niciun pasager nu a scapat cu viata. Ce .

Soferul autocarului implicat in accidentul de la Pasajul Unirii: A fost ca si cum un tren ne-a lovit. Totul s-a intamplat intr-o secunda Avocatul: Responsabilitatile sunt in alta parte. inainte de reabilitare, autobuzele treceau fara probleme

In spitalele din Bucuresti au mai ramas doi dintre cei mai grav raniti in accidentul produs vineri, la Pasajul Unirii din capitala Romaniei, scrie presa elena. intre timp, autoritatile romane investigheaza daca soferul autocarului a introdus in GPS datele pentru un autoturism si nu pentru un autocar.

Soferul implicat in accidentul de autocar de la pasajul Unirii, cercetat pentru ucidere din culpa

Au aparut imaginile cu momentul in care autocarul plin de greci a lovit limitatorul de inaltime de la intrarea din Pasajul Unirii.

Noi imagini din timpul accidentului de la Pasajul Unirii. Ce s-a intamplat imediat dupa ce autocarul a ramas blocat. Detalii despre sofer

Au aparut noi imagini de la accidentul teribil de vineri din Pasajul Unirii din Bucuresti. Un autocar cu turisti greci a fost zdrobit de limitatorul de inaltime de la intrarea in tunel. Ce s-a intamplat dupa ce vehiculul a ramas blocat? Soferul grec care a provocat accidentul este acum cercetat pentru ucidere din culpa si .