Libnet.ro
UNICEF

18:31

Abandonat Costurile

Libnet Ro
Sorin Grindeanu: Blue Air va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM

Sorin Grindeanu: Blue Air va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM

Blue Air va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM, a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Facem toate eforturile pentru a aduce in tara cetatenii romani carora Blue Air le-a anulat cursele. Trebuie insa sa tinem cont si de faptul ca TAROM are de onorat, in primul rand, cursele proprii. Blue Air este un operator privat care va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM, a scris Sorin Grindeanu, pe Facebook.

Grindeanu: Blue Air va plati atat despagubiri pasagerilor pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM

Blue Air este un operator privat care va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM, a scris ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook.

Blue Air va trebui sa plateasca si despagubiri pasagerilor, si costul curselor TAROM, a anuntat Grindeanu

Blue Air este un operator privat care va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM, a transmis ministrul Transporturilor.

Grindeanu: Blue Air va trebui sa plateasca despagubiri pasagerilor pe care i-a abandonat si costurile curselor Tarom

Blue Air este un operator privat care va trebui sa plateasca atat despagubiri catre pasagerii pe care i-a abandonat, cat si costurile curselor TAROM, a scris ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook. Facem toate eforturile pentru a aduce in tara cetatenii romani carora Blue Air le-a anulat cursele. Trebuie insa .

Franta a abandonat controversatul proiect de renovare pentru cea mai tranzitata gara europeana

Compania feroviara franceza SNCF a anuntat ca va fi abandonat uriasul proiect de renovare a celei mai tranzitate gari din Europa, Gare de Nord din Paris, dupa neintelegeri legate de pret si de detalii cu compania care ar fi trebuit sa execute lucrarile. Initial se spera ca renovarea va putea fi facuta cu 600-700 milioane euro, dar costurile estimate au ajuns la 1,5 miliarde euro.

Se reiau lucrarile la Parcarea din Poiana Mica. Costurile vor fi suportate de Primarie dupa ce finantarea europeana s-a pierdut

Parcarea trebuia sa fi gata de la finele anului 2015, dar constructorul initial a abandonat lucrarile si astfel s-au pierdut 8 milioane de lei din finantarea europeana. Primaria a gasit un nou constructor care trebuie sa finalizeze investitia in patru luni.

Ce legatura exista intre Romania si imensul sediu al fostului PARTID COMUNIST bulgar (FOTO).

Imensul sediu al Partidului Comunist bulgar a fost deschis timp de doar opt ani, inainte de a fi abandonat in 1989, dupa caderea Cortinei de Fier. Guvernul bulgar a parasit sediul, iar monumentul s-a transformat, cu timpul, intr-o uriasa ruina. Mai multi membri ai noilor guverne bulgare au dorit restaurarea monumentului, insa costurile de peste 20 de milioane de dolari par nejustificate, in ciuda afluxului de turisti care ar putea alege sa viziteze ceea ce reprezenta, la un moment dat, .

actualitate, 18:31

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2362 seconds )