Efectul social media asupra Generatiei Z: 1 din 5 tineri isi doreste sa devina celebru- webPR
Intr-o perioada dominata de instabilitate, lipsa motivatiei 64%), oboseala 50%) si starile emotionale fluctuante 46%) sunt principalele provocari cu care se confrunta tinerii, dupa cum arata studiul national Insights PulseZ, aflat la a treia editie in 2022. continuă pe Hotnews
• Studiu |Efectul social media asupra Generatiei Z: 1 din 5 tineri isi doreste sa devina celebru
Intr-o perioada dominata de instabilitate, lipsa motivatiei 64%), oboseala 50%) si starile emotionale fluctuante 46%) sunt principalele provocari cu care se confrunta tinerii, dupa cum arata studiul national Insights PulseZ, aflat la a treia editie.
• Efectul social media asupra Generatiei Z: Un tanar din 5 isi doreste sa devina celebru (raport)
Intr-o perioada dominata de instabilitate, lipsa motivatiei 64%), oboseala 50%) si starile emotionale fluctuante 46%) sunt principalele provocari cu care se confrunta tinerii, dupa cum arata studiul national Insights PulseZ, aflat la a treia editie in 2022.