Libnet.ro
UNICEF

15:15

INSTITUTUL MASTERCARD ECONOMICS: Consumatorii aleg experientele si cheltuielile esentiale, in ciuda presiunii economice

Ziarul Bursa Ziarul Bursa,
INSTITUTUL MASTERCARD ECONOMICS: Consumatorii aleg experientele si cheltuielile esentiale, in ciuda presiunii economice

Cheltuielile pentru cumparaturile online de alimente sunt cu 70% peste nivelul de dinainte de pandemie. *Rezervarile de zboruri facute de consumatori la nivel global au ramas la 15% peste pragul din 2019. 2 *Tendintele asociate muncii la distanta influenteaza modul in care traim si cheltuim - ca urmare, weekendul incepe mai devreme. continuă pe Ziarul Bursa

ştiri din Economie

ştiri de la Ziarul Bursa

actualitate, 15:15

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2193 seconds )