Libnet.ro
UNICEF

14:30

Succesul in business si interactiunea cu clientii. Centrele de contact ale viitorului sunt disponibile acum si pentru companiile romanesti

Hotnews Hotnews,
 Succesul in business si interactiunea cu clientii. Centrele de contact ale viitorului sunt disponibile acum si pentru companiile romanesti

Centrele de contact reprezinta insasi esenta comunicarii dintre companii si clientii lor. Centrele de contact fiabile si robuste, cu agenti care sa fie mereu disponibili pentru a raspunde solicitarilor, indiferent de canale si circumstante, sunt de o importanta majora pentru companiile care trebuie sa gestioneze un volum mare de interactiuni cu clientii. Trecerea de la un centru de contact clasic la unul flexibil, extrem de fiabil si sigur, bazat pe tehnologia Cloud, este cruciala pentru a tine pasul cu transformarea digitala. Uni Systems si Genesys si-au unit fortele pentru a pune la dispozitia companiilor romanesti o platforma pentru centrele de contact ale viitorului, care sunt concepute pentru a profita din plin de strategiile si tehnologiile moderne in Cloud. continuă pe Hotnews

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 14:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2619 seconds )