Libnet.ro
UNICEF

08:30

UPDATE Relu Fenechiu: Grupul Feroviar Roman a castigat privatizarea pentru CFR Marfa. Suma oferita - 202 milioane euro plus angajamente de investitii de 900 mil lei

Hotnews Hotnews,
 UPDATE Relu Fenechiu: Grupul Feroviar Roman a castigat privatizarea pentru CFR Marfa. Suma oferita - 202 milioane euro plus angajamente de investitii de 900 mil lei

Grupul Feroviar Roman este noul actionar majoritar al CFR Marfa, pentru care a oferit suma de 202 milioane euro si s-a angajat sa investeasca alte 900 milioane lei, la capatul a sapte ore de negocieri in care ofertantul a renuntat la conditia de a plati in rate pretul angajat, a anuntat joi ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. continuă pe Hotnews

VIDEO UPDATE Relu Fenechiu: Grupul Feroviar Roman a castigat privatizarea pentru CFR Marfa. Suma oferita - 202 milioane euro plus angajamente de investitii de 900 mil lei

Grupul Feroviar Roman este noul actionar majoritar al CFR Marfa, pentru care a oferit suma de 202 milioane euro si s-a angajat sa investeasca alte 900 milioane lei, la capatul a sapte ore de negocieri in care ofertantul a renuntat la conditia de a plati in rate pretul angajat, a anuntat joi ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu.

Relu Fenechiu: Grupul Feroviar Roman a oferit mai mult de 180 mil euro pentru privatizarea CFR Marfa, dar oferta contine niste conditii. Negociem in continuare

Grupul Feroviar Roman a depus o oferta pentru preluarea CFR Marfa mai mare de 180 milioane euro, dar supusa unor conditii, a declarat joi ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, care a precizat ca negocierile continua, in conditiile in care privatizarea nu se poate incheia daca oferta financiara contine conditii.

Relu Fenechiu: A iesit fumul alb dupa 7 ore de negocieri, Grup Feroviar Roman a fost desemnat castigator la CFR Marfa

Grup Feroviar Roman este castigatorul licitatiei pentru CFRMarfa. Compania a fost vanduta ca GFRRomania pentru 202 de milioane de euro. Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, ca.

Relu Fenechiu face respiratie gura la gura ofertei lui Gruia Stoica.

Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, nu a fost in masura ieri sa prezinte incheierea licitatiei pentru compania de stat CFR Marfa, deoarece singura oferta primita de minister, cea venita din partea Grup Feroviar Roman, companie detinuta de omul de afaceri Gruia Stoica, prevedea conditii financiare inacceptabile pentru minister. Ministrul a refuzat ieri sa spuna suma oferita de Gruia Stoica pentru al treilea operator feroviar de marfa ca marime din estul Europei al saptelea european .

Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: Relu Fenechiu si-a facut bine treaba si il felicit pentru asta

PremierulVictor Ponta a declarat, joi, referitor la privatizarea companiei CFR Marfa, ca ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, si-a facut bine treaba in aceasta problema si merita.

Relu Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Negociem pe oferta financiara. S-au oferit mai mult de 180 milioane euro (VIDEO)

Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, a declarat, joi, in timpul negocierilor pentru privatizarea CFRMarfa, ca in prezent se duc tratative pentru oferta financiara. Potrivit acestuia, s-a oferit mai mult de.

Relu Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Negociem pe oferta financiara. S-au oferit mai mult de 180 milioane euro (VIDEO)

Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, a declarat, joi, in timpul negocierilor pentru privatizarea CFRMarfa, ca in prezent se duc tratative pentru oferta financiara. Potrivit acestuia, s-a oferit mai mult de.

CFR Marfa, PRIVATIZARE iNCHEIATA. Grup Feroviar Roman este noul PROPRIETAR

Grup Feroviar Roman, singurul ofertant pentru CFR Marfa, a fost declarat castigator in procesul de privatizare a CFR Marfa, oferind un pret de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din actiuni, a anuntat,.

Cum a ajuns Gruia Stoica de la afaceri cu fier vechi la privatizarea CFR Marfa

Cine este Gruia Stoica, cel care controleaza Grupul Feroviar Roman, singurul ofertant ramas in cursa pentru privatizarea CFR Marfa? Este un controversat om de afaceri, supranumit regele vagoanelor fiind plasat in 2011 de revista Forbes in Top 10 Cei mai bogati romani. Intr-un interviu acordat ziarului Libertatea, spunea ca a intrat in afaceri in 1990, iar pana la 25 de ani avea deja stransi patru milioane de dolari. Potrivit informatiilor aparute in presa de-a lungul timpului, primii bani i-a castigat din afaceri cu fier vechi. Apoi s-a orientat catre transportul feroviar de marfa. Asa a luat fiinta, in 2000, Grup Feroviar Roman, companie care a ajuns sa fie cel mai important operator privat de marfuri din tara. In timp ce compania privata GFR crestea, compania de stat CFR Marfa pierdea. De altfel, Gruia Stoica s-a folosit foarte mult de operatorul de stat de la care a preluat atat active, cat si personal. Multe din vagoanele preluate de la CFR Marfa ar fi ajuns la fier vechi.

Bulgaria renunta la privatizarea companiei feroviare de marfa, pentru care GFR urma sa depuna oferta de preluare

Agentia bulgara pentru privatizare si control post-privatizare a decis sa anuleze procedura de privatizare a diviziei de marfa a Companiei Nationale Feroviare BDZ, pentru care Grupul Feroviar Roman GFR) urma sa.

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 08:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2237 seconds )