Un a devenit cea mai scumpa masina din lume. Costa cateva mil. de dolari
Un 250 GTO, din 1963, a fost vandut intr-o tranzactie privata pentru 52 de milioane de dolari, devenind cea mai scumpa masina din lume, relateaza Bloomberg. continuă pe Wall-Street Ro
• Un vandut pentru 52 milioane dolari a devenit cea mai scumpa masina din lume
Un 250 GTO, din 1963, a fost vandut intr-o tranzactie privata pentru 52 de milioane de dolari, devenind cea mai scumpa masina din lume. Masina rosie de curse, detinuta de colectionarul Paul.
• Un 250 GTO a devenit cea mai scumpa masina vanduta vreodata: 52 milioane dolari
Un 250 GTO fabricat acum 50 de ani s-a vandut la o licitatie in SUA cu suma record de 52 milioane dolari, automobilul devenind cel mai scump din istorie, scrie Bloomberg care citeaza trei brokeri. Este o masina extrem de rara si e ca si cand ai detine o Mona Lisa a lumii auto, scrie un analist citat de publicatie.
• Apple a devenit cel mai valoros brand din lume
Apple a devenit cel mai valoros brand din lume, detronand Coca-Cola, in conditiile in care compania fondata de Steve Jobs este lider in design si performanta, potrivit unui studiu cuprinzand primele 100 de marci de top din lume, realizat de Interbrand Corp.
• Apple a devenit cel mai cunoscut brand din lume
Succesul de care se bucura iPhone si iPad a propulsat compania producatoare Apple pe primul loc in clasamentul celor mai cunoscute branduri din lume, devansand Google si Coca-Cola, se arata intr-un studiu.
• Apple si Google sunt peste Coca-Cola: au devenit cele mai cunoscute branduri din lume
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul.
• Apple devine cel mai valoros bramd din lume, dupa 13 ani in care Coca Cola a fost lider
Apple este cel mai valoros brand din lume dupa ce 13 ani acest loc a fost ocupat de Coca Cola, arata editia 2013 a topului celor mai valoroase marci, realizat de Interbrand. Compania din Cupertino este urmata de Google, Coca Cola, IBM si Microsoft.
• Apple devine cel mai valoros brand din lume, dupa 13 ani in care Coca Cola a fost lider
Apple este cel mai valoros brand din lume dupa ce 13 ani acest loc a fost ocupat de Coca Cola, arata editia 2013 a topului celor mai valoroase marci, realizat de Interbrand. Compania din Cupertino este urmata de Google, Coca Cola, IBM si Microsoft.
• Record gustos in Spania: cel mai lung sangerete din lume
Orasul spaniol Burgos se mandreste cu un record gustos: cel mai lung sangerete din lume. Performanta va fi inscrisa in viitoarea editie a Cartii Recordurilor la doua categorii: crud si fiert, cu 187 si,.
• Apple a detronat Coca Cola in topul celor mai valoroase branduri din lume (FOTO)
Apple a detronat Coca Cola in topul celor mai valoroase branduri din lume, noteaza NYTimes. Compania a ocupat primul loc in acest clasament, dupa ce 13 ani la rand Coca Cola a fost liderul topului. Apple este.
• Interbrand: Apple si Google, cele mai valoroase branduri din lume
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a si-a pierdut acest titlu, ajungand pe locul trei, potrivit unui raport al Interbrand, relateaza New York Times.