Libnet.ro
UNICEF

21:00

Call Center

Libnet Ro
Cum eficientizezi interactiunea cu clientii cusolutii de top precum omnichannel

Cum eficientizezi interactiunea cu clientii cusolutii de top precum omnichannel

In era digitala actuala, gestionarea eficienta a interactiunilor cu clientii devine cruciala pentru succesul afacerilor. Solutiile omnichannel, inclusiv softurile de call center, reprezinta optiuni inovatoare pentru companiile care doresc sa ramana competitive si sa ofere o experienta complexa clientilor lor. Unul dintre avantajele majore ale acestor solutii consta in capacitatea de a centraliza toate canalele .

Ejobs: Pozitiile de sofer, asistent medical, operator call-center si contabil se afla in topul preferintelor candidatilor

Cu 54. 000 de interogari pe site, joburile de sofer au fost cele mai cautate de candidati de la inceputul anului si pana acum. Cei mai multi dintre acestia au fost interesati de oportunitatile disponibile pentru soferii de categorie B, soferii de tir sau cei de distributie.

Care sunt cele mai cautate joburi in acest moment. Sofer, pe primul loc in clasamentul eJobs

Joburile de sofer, asistent medical, operator call-center si contabil se afla in topul preferintelor candidatilor de la inceputul anului si pana in prezent, potrivit unei analize realizate de platforma de recrutare eJobs.

Casier, agent call-center si paracliser, deveniti agenti de politie ai DGA, dupa 11 luni de postliceala

La sfarsitul anului trecut, la Directia Generala Anticoruptie DGA) au fost angajati mai multi agenti debutanti, absolventi, cu cateva saptamani mai devreme, ai unei scoli postliceale cu durata de aproape un an din reteaua Ministerului Afacerilor Interne MAI).

ANRE vrea sa aiba un nou call-center Experiment HotNews.ro: Operatorii care raspund acum la telefonul ANRE nu cunosc informatii elementare

Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie vrea sa contracteze noi servicii de call-center pentru informarea consumatorilor de electricitate si gaze naturale. Vor fi doua linii telefonice, unde vor raspunde sase operatori. in acest moment, din cele doua numere puse la dispozitia consumatorilor, unul nu functioneaza, iar, la celalalt, operatorul nu a stiut sa raspunda la unele intrebari simple, precum perioada de timp in care se poate schimba furnizorul si daca firmele platesc sau nu pret plafonat la energie.

Magazinele PPC Energie Muntenia din Bucuresti, Giurgiu si Ilfov vor fi inchise in perioada 25-26 decembrie

Magazinele PPC Energie Muntenia companie parte a grupului PPC, denumita anterior Enel Energie Muntenia) din municipiul Bucuresti si din judetele Giurgiu si Ilfov vor fi inchise in perioada 25-26 decembrie 2023, zile libere legale. Serviciul de call center va fi disponibil in acest interval numai pentru informatii in sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factura si sold.

Banci deschise de 1 Decembrie: Ce sucursale vor functiona si ce poti face daca ai o urgenta

Programul bancilor in minivacanta de 1 Decembrie va fi modificat, iar majoritatea unitatilor bancare vor fi inchise de sarbatori. Clientii pot avea la dispozitie numerele de call-center al insitutiilor bancare. Totodata, sucursalele bancare prezente in.

Program CEC Bank de minivacanta de 1 Decembrie

Programul unitatilor CEC Bank va fi afectat in perioada zilei de Sfantul Andrei si Zilei Nationale. Clientii pot avea la dispozitie numerele de call-center al insitutiiei bancare.

Traseul pacientului diagnosticat sau suspect de cancer: ce poate face un om care a primit un prim diagnostic nefavorabil, pentru a putea fi tratat intr- un spital privat, la standarde occidentale

Cancere solide, tratate cu succes, la Spitalul Memorial Baneasa. Pacientii romani sunt ingrijiti aici la standardele din Turcia, dar pot beneficia de ajutorul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, pentru decontarea tratamentelor. Mai mult, se pot programa rapid, prin intermediul unui call-center, la cei mai titrati specialisti in domeniul oncologic. Spitalul a investit in tehnologie de ultima generatie si a adunat cei mai buni medici pentru a ajuta pacientii sa se trateze, in cel mai uman mod, de cancerele digestive, hepatice, ginecologice, de san, pulmonare, ORL sau chiar cerebrale.

Traseul pacientului diagnosticat sau suspect de cancer: ce poate face un om care a primit un prim diagnostic nefavorabil, pentru a putea fi tratat intr-un spital privat, la standarde occidentale

Cancere solide, tratate cu succes, la Spitalul Memorial Baneasa. Pacientii romani sunt ingrijiti aici la standardele din Turcia, dar pot beneficia de ajutorul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, pentru decontarea tratamentelor. Mai mult, se pot programa rapid, prin intermediul unui call-center, la cei mai titrati specialisti in domeniul oncologic. Spitalul a investit in tehnologie de ultima generatie si a adunat cei mai buni medici pentru a ajuta pacientii sa se trateze, in cel mai uman mod, de cancerele digestive, hepatice, ginecologice, de san, pulmonare, ORL sau chiar cerebrale.

Cat de importanta este securitatea unui software Omnichannel Call Center pentru orice business

Pentru a oferi clientilor un serviciu de Customer Care impecabil, tot mai multe companii apeleaza la solutii de tip omnichannel Call Center care le ajuta sa aiba o interactiune fara lacune cu acestia, prin telefon, e-mail, pana la webchat, SMS, Viber,.

Noua tentativa de frauda in numele ANAF: Presupusi inspectori de la Antifrauda cer contribuabililor date personale. Avertismentul Fiscului

Agentia Nationala de Administrare Fiscala ANAF) a anuntat, luni, ca a primit sesizari din partea unor contribuabili ce reclama ca au fost sunati de presupusi inspectori de la Antifrauda, de pe numarul de call center al institutiei, care le solicita date personale sau detalii despre credite.

Frauda in numele ANAF. Ce date le cer infractorii contribuabililor

Mai multi contribuabili au semnalat ANAF ca sunt sunati de pe numarul de Call Center al institutiei de persoane care se recomanda a fi angajati ai Directiei Antifrauda.

Avertisment ANAF: Nu va sunam sa va intrebam de credite sau alte date personale

ANAF vine cu o serie de precizari dupa ce mai multi contribuabili s-au plans ca sunt sunati de diverse persoane care se recomanda a fi de la Call Center ANAF, iar in cadrul apelurilor li se cer date personale sau informatii despre credite.

Greva generala in Italia in sectorul transportului feroviar si maritim, avertizeaza MAE

Ministerului Afacerilor Externe avertizeaza ca urmeaza o greva generala de 24 de ore in sectorul transportului feroviar si maritim vineri, in Italia. Cetatenii romani pot solicita asistenta consulara la numerele de telefon ale Consulatului General al Romaniei la Roma: +390683523344; +390683523352; +390683523358; +390683523356; +390683523369; +390683523371; +390683523374, apelurile fiind redirectionate catre Centrul de Contact si Suport al Cetatenilor Romani din Strainatate CCSCRS) si preluate de catre operatorii Call Center in regim de permanenta.

Anuntul RAR pentru soferi: Documentele importante, eliberate doar pe baza unei programari. Data la care intra in vigoare masura

Registrul Auto Roman introduce o noua regula si anunta ca anumite documente importante vor fi eliberate doar pe baza unei programari online sau la call-center.

Numarul locurilor de munca a crescut cu peste 20% in luna octombrie

Numarul total de locuri de munca de pe piata din Romania a crescut cu peste 20%, in octombrie, fata de septembrie, cu preponderenta in retail, transportlogistica si call-center.

Cat castiga angajatii de la Beraria H, in 2023. Se fac angajari, ce salariu are un ajutor barman sau un teamleader

Beraria H este una dintre cele mai cunoscute berarii restaurant din Sud-Estul Europei. Acestia sunt in cautare de ospatari, de ajutor de barman si teamleader call center. Ce salariu au acestia? Cat castiga angajatii de la Beraria H, in 2023? Cat castiga angajatii de la Beraria H? De-a lungul timpului, foarte multe persoane s-au intrebat .

Wizz Air stie sa raspunda romanilor, dar cand e incoltita si amendata dur: Ne pare rau

Daca ai incercat vreodata sa iei legatura cu vreun reprezentant al Wizz Air pentru a-ti solutiona vreo problema, sigur ai asteptat in call center pana ai renuntat si te-ai lipsit si de.

Aplicatia Hidroelectrica a fost suspendata la doar o zi dupa lansare Au fost incurcate datele clientilor

Aplicatia online iHidro, lansata luni de Hidroelectrica, a fost suspendata dupa doar o zi, in urma mai multor reclamatii legate de erori. Operatorii call-center spun ca sunt facute verificari, dupa ce au existat mai multe sesizari potrivit carora au fost incurcate datele clientilor. in mai multe cazuri, dupa instalare, apareau datele altor persoane, cu alte nume, numere de telefon si adrese.

actualitate, 21:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2128 seconds )